| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

منچستر یونایتد رقیب هالند را با 70 میلیون یورو از ایتالیا آورد + عکس

ستاره دانمارکی تیم آتلانتا ایتالیا با قراردادی طولانی مدت به جمع بازیکنان منچستر یونایتد پیوست تا رقیب سیتیزن‌ها هم با در اختیار داشتن یک مهاجم گلزن اسکاندیناوی مانند ارلینگ هالند، برای فصل جدید لیگ برتر برنامه‌های مفصلی داشته باشد.

منچستر یونایتد رقیب هالند را با 70 میلیون یورو از ایتالیا آورد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با تایید رسانه‌های معتبر انگلیسی، راسموس هویلوند به عنوان بازیکن جدید منچستریونایتد در فصل جدید بازی می‌کند.

رسانه‌ها تایید کردند که مهاجم فصل گذشته آتالانتا ایتالیا قرارداد رسمی با یونایتد امضا کرده و انتقال او به لیگ برتر انگلیس تمام شده است.

این قرارداد 5 ساله امکان تمدید برای یک فصل دیگر را دارد. هویلوند پیش از بازی دوستانه روز شنبه مقابل لنز فرانسه در ورزشگاه اولدترافورد به عنوان بازیکن جدید به هواداران معرفی می‌شود.

راسموس هویلوند

هفته گذشته یونایتد با آتالانتا برای انتقال هویلوند با مبلغ اولیه 70 میلیون یورو به توافق رسید. با توجه به بندهای اضافه در این قرارداد ارزش انتقال این بازیکن تا 85 میلیون یورو هم می‌رسد.

راسموس هویلوند یک سال پیش به آتالانتا پیوست. او طی 34 بازی رسمی برای باشگاه ایتالیایی 10 گل به ثمر رساند. قبل از آن، او در 21 بازی برای اشتورم گراتس 12 گل به ثمر رسانده بود، در حالی که در اف سی کپنهاگ، در 32 بازی 5 گل زد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار