| کد مطلب: ۱۰۶۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان جدید منچستر به اولدترافورد سلام کرد | پیوستن به شیاطین سرخ با قرارداد 5 ساله

انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد نهایی شد.

دروازه‌بان جدید منچستر به اولدترافورد سلام کرد | پیوستن به شیاطین سرخ با قرارداد 5 ساله

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با تایید رومانو و دیوید اورنشتاین، کار انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد تا 99 درصد نهایی شده و او را باید گلر جدید شیاطین سرخ دانست.

به نقل از ورزش سه، فابریتزیو رومانو و دیوید اورنشتاین دقایقی پیش ادعا کردند که آندره اونانا با قراردادی پنج ساله از اینتر راهی یونایتد خواهد شد و انتظار می‌رود چهارشنبه همراه باشگاه راهی تور آمریکا شود. آن‌ها این انتقال را 99 درصد قطعی می‌دانند. اریک تن‌هاخ در دو روز گذشته با اونانا در تماس مستقیم بوده تا مطمئن شود مانعی در راه انتقال نخواهد بود.

منابع مختلف دیگر نیز از قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد تا پایان امروز خبر می‌دهند. باشگاه اینترمیلان از فروش دروازه‌بان کامرونی خود حدود 55 میلیون یورو به جیب خواهد زد تا بلافاصله خریدهای تابستانی خود را نهایی کند.

با توجه به اینکه اونانا فصل گذشته به صورت بازیکن آزاد راهی اینتر شد، انتقال او به یونایتد سود خالصی برای نراتزوری خواهد داشت. او در اولین فصل حضورش در باشگاه ایتالیایی خوش درخشید و با هشت کلین شیت در 13 بازی چمپیونزلیگ نقش مهمی در صعود تیمش به فینال داشت.

اینتر 6 میلیون یورو از این رقم را بلافاصله صرف انتقال یان زومر از بایرن مونیخ و بخش دیگری از آن را نیز برای انتقال آناتولی تروبین از شاختار دونتسک خرج خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار