| کد مطلب: ۱۰۶۱۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

صحبت‌های مادر فوتبالیست مشهور انگلیسی علیه او | این مرد دروغ می‌گوید

پس از بازتاب گسترده صحبت های دله آلی در مصاحبه اخیر گری نویل، در سراسر جهان، مادر این بازیکن حرف های پسرش را از اساس تکذیب کرد.

صحبت‌های مادر فوتبالیست مشهور انگلیسی علیه او | این مرد دروغ می‌گوید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مصاحبه اخیر گری نویل با دله آلی در سراسر جهان بازتابی گسترده داشت. او در بخشی از این مصاحبه فاش کرد که او در هشت سالگی از سوء استفاده جنسی تا توزیع مواد مخدر را تجربه کرده است. مادر دله آلی اما تک تک حرف‌های او را تکذیب کرد: «دله هرگز توسط کسی مورد تعرض جنسی قرار نگرفت. در سن هفت سالگی او در یکی از بهترین مدارس لاگوس تحصیل کرد. او هرگز به آفریقا فرستاده نشد تا تنبیه شود. این یک دروغ آشکار است. دله راننده ای داشت که او را هر روز از مدرسه می برد. او را شستشوی مغزی داده‌اند.»

به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: «زمانی که دله حدوداً 13 سال داشت، پنج روز در هفته در باشگاه ام کی دانس تمرین کرد. بنابراین، برای راحتی کار، در طول هفته در خانه بهترین دوستش می ماند و آخر هفته ها به خانه می آمد. به سختی به او اجازه می دادم دور از خانه باشد، اما ماشین نداشتیم و بردن او به تمرین برایم سخت بود.»

علاوه بر این، مادر آلی مشکل اعتیاد به الکل را رد کرده است: «گفته شده که من از اعتیاد به الکل رنج می بردم و به دلیل اینکه نتوانستم از او مراقبت کنم، او را رها کردم، اما این دروغ است. من می خواستم به او فرصتی بدهم تا به موفقیت برسد. این رویای او بود، اما او همچنان پسر من بود و هر بار که به من نیاز داشت، در کنارش بودم.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار