| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

فاش شدن اعتیاد و سوءاستفاده جنسی از ستاره فوتبال

دله آلی و مصاحبه‌اش با گری نویل سروصدای زیادی در محافل فوتبالی به پا کرد و تمام فوتبال جهان را تکان داد.

فاش شدن اعتیاد و سوءاستفاده جنسی از ستاره فوتبال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روزنامه‌های امروز انگلیس به مصاحبه تکان دهنده دله آلی در میان عناوین اصلی اشاره کرده‌اند. ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که تقریبا از یادها رفته بود، توضیح داد که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است؛ از جمله ترک داروهای خواب آور که اعتیاد شدیدی به آن داشت.

به نقل از ورزش سه، بازیکن سابق تاتنهام توضیح داد که 6 هفته در مرکزی تحت درمان قرار گرفته و اعتیادش را درمان کرده است. آلی اطمینان داد که در مسیر درستی قرار گرفته و تصمیم دارد دوباره در فوتبال دوران موفقی را سپری کند.

روزنامه میرر اسپورت تیتر "من برمی‌گردم" را از آلی چاپ کرده است. این روزنامه از روتیتر "چگونه فوتبال زندگی‌ام را نجات داد" استفاده کرد.

تصویر ناراحت دله آلی با عنوان "من به عنوان یک پسربچه مورد سواستفاده قرار گرفتم" روی جلد دیلی میل به چشم می‌خورد. توضیح خاطرات تلخ دوران کودکی او در توصیف تیتر امروز چاپ شده است.

روزنامه مترو عکسی که آلی سعی دارد اشکش را پنهان کند با تیتر "اعتیاد ستاره انگلیس به قرص‌های خواب آور" منتشر کرده است.

روتیتر "دله مبارز، عشق به بازی را برمی‌گرداند" همراه با عنوان "شجاع دل" توسط استار اسپورت به انتشار رسیده است. لقب شجاع دل نام فیلم سینمایی معروف با بازی رابرت بروس است که به این بازیکن اهدا شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار