| کد مطلب: ۱۰۵۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

در گفت‌وگو با ناظر ویژه داوری دربی ۱۰۱ مطرح شد

حضور کمک داور در جشن قهرمانی به‌شدت غیرحرفه‌ای بود/ کنار زمین داربی شبیه لیان‌شامپوی بود

علی خسروی که ناظر ویژه داوری شهرآورد صد و یکم در فینال جام حذفی بود، در خصوص اتفاقات این بازی و به‌خصوص حضور یکی از کمک‌داوران در جشن قهرمانی پرسپولیس صحبت کرد.

حضور کمک داور در جشن قهرمانی به‌شدت غیرحرفه‌ای بود/ کنار زمین داربی شبیه لیان‌شامپوی بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین: علی خسروی که ناظر ویژه داوری شهرآورد صد و یکم در فینال جام حذفی بود، در خصوص اتفاقات این بازی و به‌خصوص حضور یکی از کمک‌داوران در جشن قهرمانی پرسپولیس صحبت کرد.

حواشی بیشمار دربی صد و یکم همچنان ادامه دارد و انتشار تصاویری از حضور کمک داور این بازی در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها جدیدترین این حواشی بود.

به گزارش ایرنا، علی خسروی که ناظر ویژه داوری این بازی حساس بود در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص این مسئله گفت: رفتار کمک داور به شدت غیرحرفه‌ای بود. هیچ دلیلی ندارد که یک داور در جشن تیم قهرمان حضور داشته باشند. داوران باید مراقب رفتارشان باشند.

وی در مورد اشتباهات تاثیرگذار داور دربی تصریح کرد: به عنوان ناظر داوری نمی‌توانم در خصوص صحنه‌های داوری صحبت کنم اما همه گل‌هایی که در این بازی به ثمر رسید، درست بود. مشکل اصلی ما در کنار زمین بود که شبیه لیان‌شامپوی شد.

ناظر ویژه داوری در خصوص تلاش یکی از داوران برای حمله به ساپینتو عنوان کرد: من این صحنه را ندیدم؛ اما هیچ کدام از عوامل اصلی بازی شامل مربی، داور و بازیکن اجازه درگیری فیزیکی با یکدیگر را ندارند.

خسروی در مورد اینکه حسین عسگری عنوان کرده بود استفاده از داور پشت دروازه منسوخ شده، گفت: ما چون VAR نداریم مجبور شدیم که این تصمیم را بگیریم و تصمیم درستی هم بود. قطعا اگر VAR بود احتیاجی به داور پشت دروازه نداشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دربی ۱۰۱ خیلی پاک بود. شاهد ۱۲۰ دقیقه هیجان بودیم که همه از تماشای آن لذت بردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار