| کد مطلب: ۱۰۶۸۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

گاف جدید نیم پهلوی

ادعاها و رفتارهای ظاهری رضا پهلوی، همیشه برخلاف واقعیت‌های تاریخی درباره این خاندان بود. بویژه اینکه خاندان پهلوی، آخرین رژیم سلطنتی در ایران بود که در آن بخش‌هایی از سرزمین مادری از جمله بحرین، با فشارهای انگلستان جدا شد.

گاف جدید نیم پهلوی

روزنامه ایران نوشت: بر اساس یک فایل صوتی عبدالله مهتدی، رهبر گروهک تجزیه‌طلب کومله که به تازگی افشا شد، مشخص شد رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران در چندین نوبت با سران دیگر گروهک تجزیه‌طلب دموکرات دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در این مطلب آمده است؛

مهتدی در این فایل صوتی، تأکید کرده این دیدارها با رده‌های مختلف سران گروهک دموکرات از جمله مصطفی هجری و خالد عزیزی صورت گرفته است.

افشا شدن این دیدارهای مخفیانه درحالی است که رضا پهلوی همواره خود را به عنوان یک پان ایرانیست و مدافع حفظ تمامیت ارضی ایران جا می‌زده است، اما حالا معلوم شد که برای رسیدن به قدرت، حتی حاضر است با گروهک‌های تجزیه‌طلب هم دست بدهد.

البته ادعاها و رفتارهای ظاهری رضا پهلوی، همیشه برخلاف واقعیت‌های تاریخی درباره این خاندان بود. بویژه اینکه خاندان پهلوی، آخرین رژیم سلطنتی در ایران بود که در آن بخش‌هایی از سرزمین مادری از جمله بحرین، با فشارهای انگلستان جدا شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار