| کد مطلب: ۱۰۶۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

ضرورت تاسیس سازمان نظارتی

در کشور ما اگر هر کار دشوار باشد، تشکیل و انحلال سازمان یا نهاد اجرایی بسیار ساده است. همین چند سال پیش بود که چند وزارت و سازمان در یکدیگر ادغام شده و از ترکیب آنها وزارت صنعت، معدن و تجارت متولد شد

ضرورت تاسیس سازمان نظارتی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجید ابهری جامعه‌شناس و رفتارشناس نوشت:حالا چه مشکلات و موانعی برای مراجعان و مردم ذی‌ربط ایجاد شدند نیاز به مثنوی هفتاد من کاغذ دارد بماند. بعد از این ادغام نیز شاهد انحلال ادغام و تجزیه سازمان‌های مختلف بودیم که خود حکایت دیگری دارد. این مقدمه از آن جهت معروض گردید که از شنوندگان و مخاطبان موضوع تشکیل و ایجاد سازمان خوردن رفع نگرانی گردد. 

چند وقتی است که برخی از مسئولین محترم و دارندگان تریبون و غیر آنها اقدام به اظهارات شاذ و بیان نکات کم نظیر می‌نمایند. یک عزیر می‌گوید: مردم باید روزی یک وعده غذا بخورند و باید به روزی یک وعده نان و ماست اکتفا کرد. در میان این اظهارات ناگهان بزرگی می‌گوید: به جای گوشت و اقلام گران باید مردم خود را به خوردن غذاهای کوهی عادت دهند.

به‌عنوان یک هموطن می‌خواهم از صاحبان تریبون‌ها استدعا نمایم ابتدا از دولتمردان و مدیران ارشد بخواهند رژیم غذایی خود را به نان و ماست یا نان خالی تغییر دهند تا مردم نیز به آنها اقتدا نموده و به اینگونه رفتارها ادامه دهند. برای رسیدن به نتایج مطلوب و جلوگیری از ضایع شدن ابتکارات و به هدر رفتن استعداد‌ها سریعا یک سازمان با نام «سازمان خوردن و نظارت بر آن» تاسیس گشته و یکی از نورچشمی‌های بدون مسند و منصب را برای ریاست کل این سازمان بگمارند.

برای بقیه بخش‌ها و دوایر نیز جای هیچگونه نگرانی نیست؛ عزیزان چرا که تا بیش از حد نیاز افراد مازاد بازخرید شده از پست قبلی پاکسازی شده وجود دارند کافیست فقط اشاره‌ای شود. از گویندگان ارجمند و صاحبان تفکرات و ابتکارات نو درخواست می‌گردد برای جلو گیری از ضایع شدن ابتکارات و اندیشه‌های نوین دیگر به‌جای ابراز اندیشه‌های نوین آنها را به مرکز بررسی و تحلیل اندیشه‌های خوراکی در این سازمان ارسال نمایند تا ضمن بررسی اینگونه افکار بهترین و کاربردی‌ترین آنها انتخاب و به کار بسته شوند! 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار