| کد مطلب: ۱۰۸۲۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

عامل حمله به سوپرمارکت‌ها در محله فلاح دستگیر شد

سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل سطح یک خبر داد که بعد از آزادی از زندان با وثیقه دست از اعمال مجرمانه و شرارت بر نداشته و دوباره دستگیر می‌شود.

عامل حمله به سوپرمارکت‌ها  در محله فلاح دستگیر شد

شرور سطح یک تهران و عامل حمله به سوپرمارکت در یکی از محلات جنوب تهران با تلاش مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در پی آزادی با قرار وثیقه شرور سطح یک جنوب تهران و حضور در محله فلاح بعد از آزادی با قرار وثیقه از زندان گویا علی رغم چندین فقره دستگیری و زندان متنبه نشده و این‌بار به سراغ سوپر مارکت محل می رود و ضمن تخریب کالاهای موجود اقدام به ضرب و شتم فروشنده می کند و از محل متواری می گردد.

وی گفت: بررسی‌های سازمان اطلاعات پلیس تهران حاکیست این شرور ضمن تخریب و ضرب و جرح با تهدید و توهین شرارت در محل شهره است و چندین بار دستگیر و به زندان انتقال شده است که در پی این شرارت علی رغم فرار از بیم دستگیری مجدد با اقدامات و تعقیب و گریز تیم های عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران زمین‌گیر و پس از بازداشت مجدداً روانه زندان شد.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در پی تلاش پلیس برای تهیه مستندات شرارت وی در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته محله اسنادی از دنبال کردن شهروندان با قمه از وی کشف و به بازپرس پرونده تحویل شد.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار