| کد مطلب: ۱۰۵۶۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

رئیس‌جمهور سابق روسیه: آخرالزمان هسته‌ای محتمل‌تر می‌شود

هم‌زمان با دریافت قول‌هایی از سمت کشورهای غربی برای ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین، دیمیتری مدودف رئیس‌جمهور سابق روسیه گفت: هر چه اوکراین سلاح‌های بیشتری از غرب دریافت کند، خطر وقوع آخرالزمان هسته‌ای بیشتر ایجاد می‌شود.

رئیس‌جمهور سابق روسیه: آخرالزمان هسته‌ای محتمل‌تر می‌شود

آرمان ملی آنلاین: دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه با انتقاد از کشورهای غربی برای ارسال سلاح به اوکراین در جنگ با روسیه نسبت به وقوع یک آخرالزمان هسته‌ای هشدار داد.

به گزارش وب‌سایت دولتی نووستی روسیه، «دیمیتری مدودف»، معاون کنونی شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور بوده، گفت که انکار دست داشتن کی‌یف در حمله مسلحانه به منطقه مرزی بولگورود روسیه «دروغ» است.

این مقام ارشد روسیه در ادامه هشدار داد، هر چه اوکراین سلاح‌های مخرب بیشتری از غرب دریافت کند، خطر «آخرالزمان هسته‌ای» بیشتر می‌شود.

هشدار مدودف در خصوص رخداد ناگوار هسته‌ای در شرایطی مطرح می‌شود که پیشتر دیمیتری آدامسکی، مولف کتاب ارتدوکسی هسته‌ای روسیه در مطلبی برای مجله فارن افرز استدلال کرد که لفاظی هسته‌ای مسکو، غرب را از مداخله مستقیم در این درگیری بازداشت، اما «مشکل فوری» اینجاست که کی‌یف را ترغیب نکرد که تسلیم شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار