| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

ضرورت توسعه گفتمان روابط عمومی در کشور

مدیرعامل بیمه سینا در آستانه هفته روابط عمومی با رئیس انجمن روابط عمومی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ضرورت توسعه گفتمان روابط عمومی در کشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این دیدار با اشاره به اهمیت روابط عمومی در نشان دادن عملکرد واقعی سازمان‌ها و ایجاد ارتباط با مخاطبان و عامه مردم گفت: روابط عمومی به رغم تاثیرات بی‌بدیلی که می‌تواند داشته باشد، در کشور ما با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو شده و همچنان نیز در جایگاه واقعی خود مورد توجه و استفاده مدیران ارشد قرار نگرفته است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن روابط عمومی با هدف تقویت جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری کشور تصریح کرد: خوشبختانه در بین فعالان این عرصه، افراد خوشفکر و تحصیل کرده زیادی وجود دارند که می‌توانند به تحقق این اهداف کمک کنند.

عبداله سلطانی مدیرعامل بیمه سینا نیز در این نشست ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: حوزه روابط عمومی در عصری که به نام ارتباطات نامیده می‌شود از اهمیت ویژهای برخوردار است و همه فعالان این بخش باید تلاش کنند تا تصویری شفاف و صادقانه از فعالیت‌های سازمان را در معرض عموم قرار دهند و از این طریق به تقویت سرمایه اجتماعی کمک کنند.

وی افزود: خوشبختانه در بیمه سینا نیز در این دوره تلاش ما بر شفافیت و برخورد صادقانه با ذینفعان، مخاطبان و بیمه‌گزاران است و در همین راستا، مدیریت روابط عمومی را تقویت و از توسعه اقدامات خلاقانه و روشنگرانه آن، حمایت می‌کنیم.

گفتنی است، هنگامی که روابط عمومی یک سازمان بتواند در یک فضای حرفه‌ای فعالیت داشته باشد، این امکان برای سازمان فراهم می‌شود تا بتواند با مخاطبین هدف خود و دیگر مجموعه‌هایی که می‌توانند به توسعه آن کمک کنند، ارتباطات سازنده‌ای را داشته باشد و در بستر همین ارتباطات برای سازمان خود ارزش خلق کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ دبیرخانه اجلاس انتخاب ملی که هفته گذشته با حضور مدیران ارشد برترین شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بانکی و بیمه‌ای کشور در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، جایزه ملی برترین و تاثیرگذارترین روابط عمومی در صنعت بیمه کشور را به شرکت بیمه سینا اختصاص داد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار