| کد مطلب: ۱۱۰۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

هشدار سیلاب برای هفت استان کشور

هشدار سیلاب برای هفت استان کشورهشدار بارندگی‌های سطح زرد امروز در استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس صادر شده است که این شرایط سبب سیلابی شدن معابر، جاری شدن رواناب و لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این استان‌ها خواهد شد.

هشدار سیلاب برای هفت استان کشور

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها از امروز (شنبه) در برخی مناطق کشور و تداوم آن تا اواخر هفته، از صدور هشدار زرد بارندگی برای استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس خبر داد.

فرارو به نقل از ایرنا نوشت: «فریبا گودرزی» نسبت به بارندگی‌های سیلابی در برخی استان‌های کشور هشدار داد و گفت: هشدار بارندگی‌های سطح زرد امروز در استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس صادر شده است که این شرایط سبب سیلابی شدن معابر، جاری شدن رواناب و لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این استان‌ها خواهد شد.

وی افزود: امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برای روز‌های یکشنبه و دوشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب یزد و اصفهان، بارندگی، رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی شده که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته در کشور خبر داد و بیان‌داشت: برای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و جنوب‌شرق وزش باد‌های شدید رخ می‌دهد که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار