| کد مطلب: ۱۱۰۵۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

گردشگران خارجی فرودگاه امام افغان و اعراب هستند

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: آمارهای حدودی نشان می‌دهد که تردد گردشگران خارجی حدود ١۵ تا ٢٠ درصد افزایش یافته که البته عمده آن مسافران اعراب و افغان هستند.

گردشگران خارجی فرودگاه امام افغان و اعراب هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید چلندری در نشست خبری امروز  درباره برنامه‌های نوروزی فرودگاه امام اظهار داشت: در سالهای گذشته تکمیل پروژه ساخت ترمینال سلام غیر عملیاتی و مسکوت مانده بود که از دو سال گذشته به عنوان ترمینال زیارتی مورد استفاده قرار گرفت. ایلنا نوشت: وی با بیان اینکه اخیرا فاز دو فرودگاه امام خمینی هم کلنگ زنی شد، ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دو در سه جبهه کاری شروع شده‌است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه حضرت امام با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای ارایه خدمات استاندارد به مسافران، گفت: تاخیرهای پروازی در فرودگاه امام کمتر از ۲۰ دقیقه است و اقداماتی در جهت توسعه پروازها انجام شده‌است.

چلندری با بیان اینکه حدود ۲۴۰ هکتار به عنوان هسته پیشران در این منطقه برای سرمایه‌گذاری تعریف شده،  ادامه داد:درآمد فرودگاه در ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بود، اما امروز درآمدهای هوانوردی و غیر هوانوردی این فرودگاه به ۴۳۰۰ میلیارد تومان رسید ه و سال آینده درآمد بالای ۸۰۰۰ میلیارد تومان محقق می‌شود. 

وی با تاکید کرد: اخیرا موضوعاتی در عرضه ارز در فرودگاه امام مطرح شد که این مشکلات ارتباطی به شهر فرودگاهی نداشت اما با انعکاس خوب اخبار از همکاری شرکت فرودگاه‌ها و بانک ، این حیله و مکر دشمنان نظام خنثی شد. 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام با اشاره میزان  پیشرفت فیزیکی فاز دو گفت:کل فاز دو  به وسعت ۱۰ برابر فرودگاه فعلی با امکانات جدید است و ساخت کل این پکیج حدود ۲.۵ میلیارد یورو هزینه در بر دارد. این پروژه در دو فاز تعریف شده‌است.

چلندری همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت تردد مسافران و گردشگران خارجی از/ به فرودگاه امام تاکید کرد: آمارهای حدودی نشان می‌دهد که تردد گردشگران خارجی حدود ١۵ تا ٢٠ درصد افزایش یافته که البته عمده آن مسافران اعراب و افغان هستند .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار