| کد مطلب: ۱۰۹۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

تجمع مقابل سفارت انگلیس

شماری از مردم و دانشجویان با برپایی تجمع در مقابل سفارت لندن در تهران، حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کردند.

تجمع مقابل سفارت انگلیس

به گزارش آرمان ملی به رویت ا یسنا، شماری از مردم و دانشجویان با برپایی تجمع در مقابل سفارت لندن در تهران، حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به یمن را مردم و دانشجویان در تجمعی که شامگاه جمعه در تهران برگزار شد، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و همبستگی با ملت یمن، تاکید کردند: حق اقدام متقابل از سوی انصارالله و ارتش یمن محفوظ است.

مردم و دانشجویان حمله هوایی آمریکا و انگلیس به نقاطی در یمن را که با همراهی تعدادی دیگر از کشورها و مساعدت برخی حکام مرتجع منطقه رخ داده بود را به شدت محکوم کردند.

ارتش‌های آمریکا و انگلیس اوایل روز جمعه چندین حمله هوایی را علیه نقاط مختلف یمن در چهار استان از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار صورت دادند.

این حمله پس از آن اتفاق افتاد که در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، انصارالله یمن اعلام کرد تمامی کشتی‌هایی را که به نحوی به رژیم صهیونیستی مرتبط هستند، در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد و این کار تا توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در غزه ادامه دارد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار