| کد مطلب: ۵۱۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

رشد 194 درصدی شعبه بجنورد بیمه دانا در شاخص فروش

نشست هم اندیشی کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در استان خراسان شمالی با هدف تقویت مناسبات با بیمه‌گذاران و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان برگزار شد.

رشد 194 درصدی شعبه بجنورد بیمه دانا در شاخص فروش

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، احمد فیضی رهورد، رییس شعبه بجنورد در این نشست با اشاره به قرارداد بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش، به ارائه خدمات مطلوب و تکریم معلمان و فرهنگیان، لزوم کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، حفظ و استمرار ارتباط با مشتریان و همچنین اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع به بیمه‌گذاران تأکید کرد.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی بودجه برای این شعبه 2100 میلیارد ریال است، افزود: طی مدت 10 ماهه سال جاری، با توجه به مبلغ حق بیمه‌ای که توسط شعبه و نمایندگان تولید شده است، شاهد رشد چشمگیر 194 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که 101 درصد بودجه شعبه با نسبت خسارت 38 درصد محقق شده است.
فیضی رهورد با ارائه گزارشی از روند وصول مطالبات شعبه، در خصوص ضرورت وصول به موقع و نقش موثر آن‌ها در رشد نقدینگی شرکت سخن گفت و با تشریح چگونگی وصول مطالبات، خواستار تلاش مضاعف همکاران شعبه و شبکه فروش برای رفع این مشکل شد.
در ادامه نشست محمد قنبری نجف آباد رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان خراسان شمالی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات نمایندگان این استان از جمله پرداخت به موقع خسارات بیمه گذاران و بیمه شدگان پرداخت.
در پایان این مراسم از جمشید قویدل کد نمایندگی 9148 شهرستان شیروان، خانم افسانه قیصری پور کد نمایندگی 9918 شهرستان اسفراین و رضا قاسم زاده کد نمایندگی 9152 شهرستان جاجرم به عنوان نمایندگان برتر استان نیز تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار