معرفی بهترین خودرو تا 3 میلیارد تومان در 1404؛ راهنمای جامع
بهترین خودرو تا 3 میلیارد تومان در 1404 شامل: ام وی ام X33 و X55، کرمان موتور و غیره می شود که شما می توانید با مراجعه به نمایشگاه های ماشین و سایت های معتبر خریداری کنید. در این مطلب ازمدل های بیشتری را معرفی می کنیم تا در نهایت از انتخاب خود راضی باشید، پس با ما همراه شوید.

بهترین خودرو تا 3 میلیارد تومان در سال 1404
خودرو هایی که در زیر معرفی می کنیم علاوه بر تولیدات داخلی شامل تولیدات خارجی نیز می شود و تقریبا معرفی کلی از هر خودرو را ما داریم.
بررسی خودرو ام وی ام X33
زمانی که نگاهی به خودرو ام وی ام X33 کراس می اندازید متوجه خواهید شد که نمایی شبیه به X22 پرو و فونیکس FX دارد. البته باید توجه داشته باشید که جلو پنجره این خودرو بسیار چشمگیر است.
در بررسی سوخت این خودرو باید گفت که از موتورهای 2 لیتری بهره می برند که برخی از آنها تنفس طبیعی و بعضی دیگر نیز توربوشارژ هستند. همچنین در این خوردو از موتور توربوشارژ 1 لیتری استفاده شده است و بنابراین مصرف سوخت این خودرو تا 20 درصد نسبت به قبل کاهش پیدا می کند و با توجه به باک 48 لیتری این ماشین، نیاز نخواهید داشت تا در کوتاه مدت به پمپ بنزین مراجعه کنید. شما می توانید مقایسه x33 با x55 Pro از برند ام وی ام را در سایت پارت نیوز بخوانید و تفاوت و فرق های آن را بدانید.
بررسی ام وی ام x55
در بررسی مشخصات فنی این خودرو باید گفت که ام وی ام x55 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو برخور دار است که در نسخه معمولی به یک گیربگس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه (DCT) متصل می شود و در نسخه پرو نیروی خود را از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل میکند.
اما در رابطه با وضعیت ظاهری این خودرو باید گفت که تا حدودی قابل توجه بوده و برای افراد جوان جذاب به نظر می رسید، به گفته پارت نیوز، وجود خطوط عضلانی کاپوت و گلگیرها، گرافیک جالب چراغهای عقب و طرح جذاب رینگها ام وی ام x55 را متفاوت می کند.
علاوه بر ویژگی های ظاهری که اعلام کردیم، در خیابان ها کراس اوور های بیشتری می بینیم و این خودرو به دلیل جمع و جور بودنش ابعاد بهتری دارد و به صورت روزمره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
بررسی خودرو kmc t8
در خودرو KMC T8، پیشرانهای چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با حجم دو لیتر به چشم می خورد. همچنین این موتور توربوشارژ توانمند است ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتنمتر در بازه ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند.
از مزیت های خوب این پیشرانه می توان به وجود گشتاور بالا در دورهای پایین تطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۵ و مصرف سوخت بهینهتر نسبت به موتورهای تنفس طبیعی اشاره کرد. با این حال همانند سایر موتورهای توربوشارژ حساسیت بیشتری به کیفیت سوخت و نگهداری دارد.
حالا نوبت به بررسی طراحی ظاهری خودرو می رسد که با الهام از غولهای آفرود مانند تویوتا هایلوکس و پیکاپهای آمریکایی هیکلی عضلانی و ظاهری خشن و جذاب را به نمایش میگذارد.
بررسی خودرو J7
در ابتدا پارت نیوز به بررسی قدرت این خودرو می پردازد، در واقع کی ام سی j7 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با حداکثر قدرت 172 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر برخوردار است. در انتها این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه (DCT)، شتاب صفرتاصد کمتر از 10 ثانیه است که برای خودرویی در این رده قیمتی، عدد مناسبی به حساب می آید.
علاوه براین کی ام سی j7 از نظر هندلینگ هم عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و میتواند در مسیرهای پر پیچ و خم حسی از اعتماد و همچنین شور و شوق را به راننده خود منتقل کند.
در ارتباط با ظاهر خودرو J7 به جرئت می توان گفت که کاملا تو دل برو و جذاب است شما المانهایی مثل چراغهای جلو و عقب بههم پیوسته با گرافیکی جذاب، حالت فست بک انتهای بدنه، رینگهای مشکی مات و اگزوزهای دوگانه را مشاهده می کنید.
بررسی خودرو KMCX5
یکی از خودروهای محبوب کرمان موتور KMCX5 است که از ز یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با حداکثر قدرت 172 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر برخوردار استف همچنین نیروی این پیشرانه هم از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه (DCT) به محور جلو انتقال پیدا می کند.
به دلیل عملکرد فنی که این خودرو دارد، نم یتوان نام اسپرت بودن را روی آن گذاشت اما عملکرد مناسب و هماهنگی دارد که نتیجه آن، شتاب و کشش مناسب خودرو در همه شرایط است.
به گفته پارت نیوز؛ این خودرو یک مزیت خوب در طراحی و کیفیتش دارد و شما ارتقا را در خودرو KMCX5 حس می کنید. کابین kmc X5 در مناسب ترین جای خود قرار گرفته است. چراکه علاوه بر استفاده از المانهای بهروزی مثل پشت آمپر تمام دیجیتال، لیور دنده الکترونیکی و مانیتور بزرگ تبلت مانند، متریال کابین هم نسبت به جک S5 ارتقا پیدا کرده است و در بسیاری از قسمتها پلاستیک نرم (در اصطلاح سافت تاچ) را مشاهده می کنید.
بررسی خوردو اکستریم LX
اگر به دنبال خودرویی برای رانندگی در شهر هستید، اکستریم LX، کراساوور مونتاژی مدیران خودرو کاملا گزینه مناسبی است. این خودرو از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک، مشابه تیگو ۷ پرو مکس و تیگو ۸، شتاب ۸.۸ ثانیه و مصرف سوخت اقتصادی ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برخور دار است.
طراحی اکستریم LX به گونه ای است که شما تفاوت زیادی حس نمی کنید، در نمای جلوی اکستریم LX از جلوپنجرهای استفاده شده است که درون سپر خودرو ترکیب شده است. همچنین ورودیهای هوای رادیاتور به صورت نامحسوس درون این جلوپنجره قرار گرفتهاند و بنابراین اکستریم LX شبیه به خودروهای برقی می باشد. همچنین در دو سمت جلوپنجره نیز چراغهای روشنایی اصلی قرار گرفتهاند که درون آنها چهار مربع کوچک قرار دارد.
بررسی تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴
تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۴ معمولا عامه پسند است و با توجه به بودجه ای که شما دارید، انتخاب خوبی است. این خودرو دارای موتور ۱.۲ لیتری توربو با ۱۱۶ اسب بخار و گیربکس CVT، مصرف سوخت پایین ۵.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.
گفتنی است که این خودرو از زبان طراحی مدرن تویوتا الهام گرفته است. خطوط تیز و اسپرت در کنار جلوپنجره بزرگ و چراغهای LED با طراحی جذاب، چهرهای شجاعانه به این خودرو می دهند. خودرو از نظر آیرودینامیک نیز بهینهسازی شده است تا عملکرد بهتری در سرعتهای بالا و مصرف سوخت کمتر داشته باشد.
همچنین شما در قسمت جلوی خودرو، چراغهای باریک و زاویهدار LED همراه با جلوپنجرهای که شامل جزئیات کرومی است را مشاهده می کنید. در قسمت عقب، چراغهای LED و خطوط کشیده طراحی، ترکیبی از قدرت و جذابیت را شکل می دهند. سایز چرخهای این خودرو نیز به 16 و 17 اینچ میرسد که بسته به تیپهای مختلف ارائه میشود.
بررسی تویوتا لوین هیبرید مدل ۲۰۲۴
تویوتا لوین هیبرید در واقع یک نسخه چینی تویوتا کرولا می باشد که از نظر طراحی ظاهری کمی متفاوت تر است. به فگته پارت نیوز این خوردو دارای سیستم هیبریدی ۱.۸ لیتری با ۱۳۶ اسب بخار مجموع، مصرف سوخت خیلی کم ۴.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و گیربکس e-CVT است.
باید این نکته را در نظر بگیرید که تویوتا لوین هیبرید مدل ۲۰۲۴ یک عیب قابل توجه دارد و آن هم پیچیدگی تعمیر پیشرانه هیبریدی و همینطور سطح پایین آپشنها می باشد.
تویوتا کرولا نسل دوازده با کد شناسایی E210 بازار ایران، در واقع نسخه پرستیژ (Prestige) تویوتا کرولا می باشد. همچنین بهتر است که بدانید، تیپ پرستیژ در خانواده سواریهای تویوتا به هیچ عنوان برای ما ایرانیها تازه نمی باشد، چرا که در دوره پیشین واردات خودرو، شاهد عرضه موازی تویوتا کمری و تویوتا آریون بودیم. احتمالا نمیدانستید که تویوتا آریون در واقعیت نسخه تیپ پرستیژ همان تویوتا کمری بوده است.
پس با توجه به این صحبت ها طراحی نمای جلو تویوتا کرولا بازار ایران که در واقع نسخه تیپ پرستیژ است، با طراحی نسخههای رایج کرولا که شامل لوین وارداتی بازار ایرن نیز میشود، فرق می کند.
سخن پایانی
در این مطلب چندین مدل مختلف از خودروهایی که تا 3 میلیارد تومان قیمت دارند را با مشخصات فنی و امکاناتی که ارائه می دهند، بررسی کردیم. این خودروها بنا بر قیمتی که دارند تا حدودی توانسته اند خوب ظاهر شوند و بنابر بودجه شما کاملا مناسب هستند.
ارسال نظر