| کد مطلب: ۱۱۱۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

آرشا در نقش علیرضا حقیقی؛

جوانترین بازیکن لیگ برتر مقابل پرسپولیس!

آرشا شکوری بعد از مصدومیت علیرضا حقیقی در درون دروازه تیم هوادار قرار گرفته است.

جوانترین بازیکن لیگ برتر مقابل پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آرشا شکوری دروازه‌بان تیم نوجوانان ایران در جام جهانی که این فصل به هوادار پیوسته تا جانشین علیرضا حقیقی باشد، اولین بازی رسمی خود را به شکلی جالب در مقابل پرسپولیس انجام می‌دهد.

او که در این بازی با تصمیم مسعود شجاعی به لیست تیم هوادار رسیده، بعد از مصدومیت علیرضا حقیقی در اواخر نیمه اول فرصت این را پیدا کرد تا نخستین بازی خود را در قفس توری هوادار انجام دهد.

البته در ابتدا تصور می‌شد حقیقی به زمین برگردد اما زمانی که کادرپزشکی هوادار به نیمکت این تیم خبر شدت مصدومیت حقیقی را اعلام کرد، آرشا در یافت که روز موعود برای او فرا رسیده است.

شاید جالب باشد که بدانید آرشا شکوری متولد 9 مهر 1385 است و این بازی را هم در 17 سال و 7 ماهگی خود انجام می‌دهد تا با حضور در مقابل پرسپولیس به جوانترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شود.

به عبارتی او اولین بازیکن متولد هشتاد و پنج فوتبال ایران است که نه تنها در لیست قرار می‌گیرد، بلکه فرصت بازی را هم پیدا می‌کند که شاید این مورد برای دروازه‌بان‌ها کمتر هم پیش بیاید و او از این نظر با 17 سال سن، احتمالا جوانترین گلری است که در یک بازی رسمی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود.

سرنوشت آرشا شاید شباهت زیادی هم به خود علیرضا حقیقی داشته باشد. او در 25 مهر 1385 اولین بازی خود را پس از اخراج فرشید کریمی از درون دروازه پرسپولیس در حالی پشت سر گذاشت که تنها 18 سال داشت و با سیو پنالتی علی دایی، در خاطرات ماندگار شد.

نکته جالب اینکه در زمان اولین بازی علیرضا حقیقی، تنها 16 روز از تولد آرشا شکوری می‌گذشت و حالا او جانشین علیرضا حقیقی شده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار