| کد مطلب: ۱۰۷۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

دیدار دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با مدیرعامل بیمه دانا

مدیرعامل بیمه دانا و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در دیداری صمیمانه، بر گسترش مناسبات دوجانبه و لزوم هم‌اندیشی متخصصان این حوزه در راستای بهبود وضعیت صنعت بیمه کشور تأکید کردند.

دیدار دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با مدیرعامل بیمه دانا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران بعدازظهر روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه جاری با حضور در شرکت بیمه دانا، با دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و در خصوص وضعیت صنعت و بیمه دانا با وی گفت‌‌وگو کرد.

محسن پورکیانی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت بیمه دانا، به موفقیت‌ها و افتخارات به‌دست آمده‌ این شرکت در صنعت بیمه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مدیران ارشد متخصص در این شرکت، موفقیت‌های شایان توجهی به‌دست آمده که باعث افتخار بیمه دانا و صنعت بیمه کشور است.

وی، توسعه‌نیافتگی صنعت بیمه در کشور را از چالش‌های جدی جامعه برشمرد و افزود: امیدواریم با بهره‌مندی از تفکر نظام‌مند، تعامل و هم‌افزایی تمامی ارکان صنعت بیمه بتوانیم گام‌های اساسی در جهت رفع این مشکلات برداریم.

دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در این شرکت، بر لزوم افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل بیمه‌ای با هدف بهبود وضعیت و عملکرد بیمه در جامعه تأکید و اظهار داشت: رعایت اصول حرفه‌ای، مدیریت بهینه ریسک، حمایت از نمایندگان و شبکه فروش، ایجاد رضایتمندی حداکثری بیمه‌گذاران، تعامل بیشتر ستاد و صف، اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت هم‌سو با تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، همواره از جمله اهداف و برنامه‌هایی بوده که در طی بیش از یک‌سال گذشته، موجب رشد پرشتاب و موفقیت‌های این شرکت شده است.

وی، با قدردانی‌ از اقدامات مهم اخیر دبیرکل سندیکای بیمه‌گران که موجب افزایش میزان همکاری‌های دست‌اندرکاران این صنعت شده است، حمایت و پشتیبانی این شرکت از برنامه‌های سندیکا را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدوارم در سایه افزایش تعامل و هم‌افزایی مدیران ارشد و متخصصان بیمه، مشکلات موجود با تدابیر اتخاذ شده توسط مقام نهاد ناظر و سندیکای بیمه‌گران، به نحو مطلوب برطرف شده و شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این نهاد مهم و تأثیرگذار در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار