| کد مطلب: ۱۰۶۴۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

جنگ ستارگان در نخستین بازی فصل | مدعیان قهرمانی همین‌جا خودشان را نشان می‌دهند

ستاره های تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جنگ ستارگان در نخستین بازی فصل | مدعیان قهرمانی همین‌جا خودشان را نشان می‌دهند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی از امشب با برگزاری پنج مسابقه آغاز خواهد شد که در مهم‌ترین بازی هفته، فردا شب در اصفهان، سپاهان، نایب‌قهرمان فصل گذشته، به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

به نقل از ورزش سه، دیداری که بی‌تردید جذاب‌ترین قرعه ممکن برای هفته اول مسابقات بود. سپاهان پس از از دست دادن قهرمانی در هفته‌های پایانی که بسیاری نقطه عطف آن را توقف در یادگار می‌دانند، حالا در شرایطی میزبان تیم قدرتمند و پرستاره تراکتور است که با تقویت اسکواد خود در پنجره تابستانی، یک ترکیب پرمهره راهی لیگ کرده و هواداران این تیم به موفقیت آن امیدوارند.

جذب بازیکنانی چون کاوه رضایی، رضا اسدی، رضا شکاری و عیسی آل‌کثیر در کنار نفراتی چون مغانلو، رضاییان، نیازمند، نورافکن(در این بازی غایب است)، احمدزاده، کریمی، دانشگر و سایر نفرات، یکی از اسمی‌ترین ترکیب‌های لیگ را در اختیار مورایس قرار داده تا این سرمربی پرتغالی دست بازی برای اتخاذ انواع مختلف تاکتیک‌ها داشته باشد.

در سمت دیگر، تراکتور با سنگ تمام زنوزی برای پاکو خمس، پس از پشت سر گذاشتن یک نقل و انتقالات رویایی و آماده‌سازی ایده‌آل، با کلکسیونی از ستاره پای به نقش‌جهان می‌گذارد و امیدوارند در شروع فصل جدید، دستاوردی هم‌سطح با لجستیک خارج از زمین داشته باشند.

آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، حسین پورحمیدی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی حسینی، مهدی شیری و سعید آقایی، نفرات شاخصی هستند که با اضافه شدن به بازیکنانی چون ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، صفا هادی، آقاجان‌پور، قنبری و باقی نفرات، پرشورهای تبریزی را مجهز به یکی از بهترین ترکیب‌های لیگ کرده‌اند.

در این بین، تقابل اندیشه‌های تاکتیکی دو سرمربی مشهور خارجی شاغل در فوتبال ایران هم از جذابیت‌های این مسابقه است که در کنار تنش‌های رسانه‌ای هفته گذشته دو تیم، می‌تواند نقش‌جهان را در لحظه برگزاری این مسابقه به نقطه جوش برساند.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 19:00 پنج‌شنبه شب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار