| کد مطلب: ۱۰۶۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

مهاجم سابق آرسنال در راه پیوستن به پرسپولیس+ عکس

به نظر می‌رسد بازیکن خارجی جدیدی که مد نظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس قرار دارد، بنیک آفوبه مهاجم سابق باشگاه آرسنال و استوک سیتی است که در حال حاضر در لیگ امارات بازی می‌کند.

مهاجم سابق آرسنال در راه پیوستن به پرسپولیس+ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در روزهای گذشته هواداران پرسپولیس انتقادات مختلفی را درباره عدم تحرک این باشگاه در فصل نقل و انتقالات با خرید تنها 3 بازیکن مطرح کرده بودند، که در صورت انجام این مسئله این انتقادها تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. البته پرسپولیسی‌ها در این موضوع به هیچ وجه خود را با استقلال قیاس نمی‌کنند و تنها نگرانی آنها عقب نماندن از دو باشگاه تراکتور و سپاهان است، که در این فصل نقل و انتقالات فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.

حالا با توجه به اخباری که از باشگاه می‌رسد به نظر می‌رسد، مسئولان پرسپولیس قصد دارند، بنیک آفوبه بازیکن آفریقایی که در پست حمله در باشگاه‌های معتبر انگلیس هم بازی کرده را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند.

رسانه‌های نزدیک به پرسپولیس نوشته‌اند که: مهم‌ترین گزینه مطرح شده بنیک آفوبه بازیکن فصل گذشته باشگاه حتا امارات است، که بازیکنی متناسب با شرایط پرداختی در فوتبال ایران به حساب می‌آید و با توجه به سابقه‌اش بعید نیست سر از اردوگاه سرخ‌ها دربیاورد.

بنیک افوبه

سایت ورزش سه هم نوشت: باشگاه پرسپولیس برای خط حمله نیز چشم به بازیکنی دوخته است که با سابقه خوب در فوتبال انگلیس در فصل گذشته در تیم حتا امارات در لیگ دسته دوم این کشور توپ زده و شاید بتواند یک لوکادیای جدید برای سرخ‌ها باشد.

آفوبه سابقه بازی در باشگاه‌های لیگ برتری انگلیس از جمله آرسنال، ردینگ، میلوال، ولورهمپتون و بولتون را در کارنامه خود دارد و اکنون در اختیار باشگاه حتا امارات است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار