| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اخراج دروازه‌بان جنجالی و منفور از زمین بازی

ایوان لکو به دلیل اعتراض شدید به داوری بخاطر عدم اعلام کرنر به سود هایدوک اسپلیت، کارت زرد گرفت و دقایقی بعد از زمین اخراج شد.

اخراج دروازه‌بان جنجالی و منفور از زمین بازی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسابقه سوپر کاپ فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال کرواسی شب گذشته در ورزشگاه ماکسیمیر برگزار شد که تیم دینامو زاگرب در حضور تعویضی صادق محرمی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر برابر هایدوک اسپلیت با هدایت ایوان لکو شد که البته در جریان این بازی، سرمربی هایدوک کارت قرمز گرفت.

در دقیقه ۱+۴۵ این مسابقه که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، کمک داور اول مسابقه یک ضربه کرنر به سود هایدوک اسپلیت اعلام کرد تا این تیم در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما داور وسط چنین تصمیمی نگرفت و خطای بازیکن هایدوک روی هم‌تیمی صادق محرمی را تشخیص داد که این مسئله با اعتراض شدید ایوان لکو همراه بود.

ایوان لکو به دلیل اعتراض شدید به داوری بخاطر عدم اعلام کرنر به سود هایدوک اسپلیت، کارت زرد گرفت و پنج ثانیه بعد بخاطر ادامه اعتراض و کلمه‌ای که استفاده کرده بود، با نظر داور چهارم و تایید داور وسط کارت قرمز مستقیم گرفت.

اما این سرمربی برای دنبال کنندگان فوتبال ایران و بیشتر از همه علیرضا بیرانوند چهره‌ای آشناست؛ او در سال ۲۰۲۰ هدایت رویال آنتورپ بلژیک را در ۲۶ مسابقه برعهده داشت که  ۱۴ پیروزی، چهار مساوی و هشت شکست در کارنامه‌اش ثبت شد ولی نیمکت‌نشین کردن بیرانوند در آن مقطع و حتی دور کردن او از لیست مسابقات، کاری کرد تا تبدیل به چهره منفور دروازه‌بان ملی‌پوش حال حاضر پرسپولیس شود و به شدت علیه او موضع‌گیری کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار