| کد مطلب: ۱۰۵۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

روز تلخ تکواندوی ایران در باکو/ حذف سریالی نمایندگان ایران مقابل حریفان

علیرضا حسین‌پور و زهرا پوراسماعیل با شکست دربرابر نمایندگان ایتالیا از گردونه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان خارج شدند. پیش از این زینب اسماعیلی مقابل سوبیر جونووا از ازبکستان‌ در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد.

روز تلخ تکواندوی ایران در باکو/ حذف سریالی نمایندگان ایران مقابل حریفان

آرمان ملی آنلاین: علیرضا حسین‌پور و زهرا پوراسماعیل با شکست دربرابر نمایندگان ایتالیا از گردونه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان خارج شدند. پیش از این زینب اسماعیلی مقابل سوبیر جونووا از ازبکستان‌ در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد در حالی در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شد که قرار است ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) در این رویداد مهم به میدان بروند. این رقابت‌ها تا ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت.

سه‌شنبه، نمایندگان وزن‌های منهای ۶۷ و منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان و منهای ۵۸ کیلوگرم مردان مبارزه می‌کنند که زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در بخش بانوان و علیرضا حسین پور در بخش مردان، هوگوپوشان کشورمان بودند که هر سه نفر شکست خورده و حذف شدند تا تکواندو ایران روز تلخی در باکو داشته باشد.

علیرضا حسین‌پور در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان که ۷۱ تکواندوکار حضور دارند، ابتاد برابر پیزارو از شیلی در ۲ راند به برتری رسید. حسین‌پور در ادامه به مصاف ویتو دلاکویلا دارنده طلای المپیک توکیو و قهرمان ۲۰۲۲ جهان از ایتالیا رفت و با وجود تلاش فراوان، شیاپچانگ را با شکست ترک کرد و به کار خود پایان داد.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان، زهرا پوراسماعیل در نخستین مبارزه اش برابر سمیراگلیا از ایتالیا قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را برنده شده بود در ۲ راند بعدی، شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این، در وزن منهای ۶۷ بانوان زینب اسماعیلی در همان گام نخست مقابل سوبیر جونووا از ازبکستان‌ در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد.

روز گذشته و در آغاز این رقابت ها، متین رضایی تکواندوکار ۱۸ ساله کشورمان که در اخرین لحظات جاگزین دانیال بزرگی شده بود به مدال برنز رسید و تینا مدانلو حذف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار