| کد مطلب: ۱۰۷۶۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

نباید کشور را به اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم کرد

فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: ما نباید کشور را به اصلاح‌طلب و اصولگرا تقسیم کنیم و بر روی آن مانور بدهیم. به کار بردن این واژه‌ها اشتباه است و جز اینکه فرار مسئولیت بیاورد چیزی ندارد.

نباید کشور را به اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ یک چهره سیاسی اصلاح طلب در ارتباط با  میزان فراهم بودن شرایط برای گفت و گوی جریان های سیاسی اظهار داشت: فضا برای گفتگو فراهم است. بالاخره کشور متعلق به تک تک مردم و آحاد ملت ایران است. همه ملت ایران خاک وطن را برای خود ارزشمند می‌دانند و به فرمایش پیامبر اکرم قربه من الایمان حفظ کشور و خاک وطن بر ما واجب است.

در مسائلی که اتفاق می‌افتد چه مسائل سیاسی، اجتماعی یا فرهنگی؛ همه‌ی ما مسئول هستیم. هر کسی که جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی دارد باید جایگاه خود را بفهمد و مسلک خودش را در محدوده‌ی آن مسئولیت شناسایی کرده و انجام وظیفه کند.

محمد اشرفی اصفهانی گفت: اگر بخواهد بی ‌تفاوت باشد در جامعه ارزشی ندارد و همه باید احساس مسئولیت کنند. اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد مثل انتخابات یا مسائل دیگری چون مسائل غزه که کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند، کشورهای اسلامی چرا ساکت شدند؟ چون فاصله بین حکومت و ملت‌ها افتاده است. نباید کشور را به اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم کرد

وی در خصوص الزامات به نتیجه رسیدن این گفت و گو ها بیان کرد: جامعه را به دو بخش اصلاح‌طلب و اصولگرا تقسیم کرده اند در حالی که اول اسلام ناب است. ما نباید کشور را به اصلاح‌طلب و اصولگرا تقسیم کنیم و بر روی آن مانور بدهیم. به کار بردن این واژه‌ها اشتباه است و جز اینکه فرار مسئولیت بیاورد چیزی ندارد. باید خدمت کردن به مردم و جامعه را مدنظر قرار بگیریم و اصلاح‌طلبان هم باید به صحنه بیایند

آمادگی بحث و گفتگو را دارم

وی تصریح کرد: من آمادگی بحث و گفتگوی ‌با چهره‌ های تندرو را دارم یا من آنان را مجاب می‌کنم یا مجاب خواهم شد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار