| کد مطلب: ۱۰۸۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

زمان افتتاح طرح ملی مسکن اعلام شد

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده در کشور آغاز می‌شود.

زمان افتتاح طرح ملی مسکن اعلام شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر، معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده در کشور آغاز می‌شود.

 محسن منصوری بعد از ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن ملی استان اردبیل اظهار کرد: افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن از سال آینده در کشور آغاز می‌شود که در راستای انجام تمامی تعهدات طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم اهتمام جدی دارد.

وی به قول مساعد بانک‌های عامل برای تأمین منابع مورد نیاز برای این طرح ملی مسکن اشاره کرد و گفت: شهرک شهید سلیمانی بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن کشور در استان اردبیل است امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار در حوزه زیرساخت پیشرفت مناسبی را شاهد باشیم.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه انتظار می‌رود روند اجرایی این طرح سرعت بیشتری بگیرد، گفت: سایت شهرک شهید سلیمانی مساحتی بیش از ۶۴۵ هکتار دارد، ساخت ۱۶ هزار واحد مسکن با تلاش پیمانکاران در حال اجرا است و طراحی مناسبی را در سایت تولید مسکن شاهد هستیم.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه تاکنون تأمین زمین و آغاز عملیات اجرایی این طرح برای ۲۵ هزار متقاضی انجام شده است، افزود: هنوز در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر برای متقاضیان زمین تأمین نشده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها به صورت مستمر در این پروژه‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: از ۴۱ هزار متقاضی نهایی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل، ۲۹ هزار نفر واریز وجه داشتند که در شهر اردبیل ساخت ۲۴ هزار واحد مسکن و سایر شهرستان‌ها نیز پنج هزار واحد در حال انجام است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار