| کد مطلب: ۱۱۰۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

با یک برد تکراری دیگر: الهلال نزدیک به قهرمانی

الهلال موفق شد به سی و یکمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها دست پیدا کند.

با یک برد تکراری دیگر: الهلال نزدیک به قهرمانی

به گزارش آرمان ملی انلاین ، الهلال به روند درخشان خود در فصل جاری ادامه داد و به بازپس گیری عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان نزدیک شد.

الهلال عصر سه شنبه در بیست و ششمین هفته لیگ حرفه‌ای روشن و در ورزشگاه کینگدام آرنا در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان میزبان الاخدود بود که با سه گل به پیروزی دست یافت.

صالح الشهری در دقیقه 16 نیمه اول دروازه الاخدود را باز کرد. مالکوم برزیلی در دقیقه 66 موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و سالم الدوسری ستاره کهنه کار الهلال نیز توانست با زدن گل سوم، برتری تیمش را افزایش دهد.

الزعیم با کسب سی و یکمین پیروزی متوالی در تمامی تورنمنت‌ها، رکورد خود را به عنوان باشگاهی با بیشترین بردهای متوالی در تاریخ فوتبال جهان تقویت کرد.

همچنین الهلال به نوزدهمین برد متوالی خود در لیگ عربستان رسید که طولانی‌ترین روند پیروزی‌های متوالی در تاریخ این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

الزعیم با این برد و با کسب 24 پیروزی و 2 تساوی، امتیاز خود را به 74 امتیاز رساند. الهلال با پشت سر گذاشتن موفقیت فصل گذشته الاتحاد که به 72 امتیاز رسیده بود، به تیمی تبدیل شد که بیشترین امتیاز را در یک فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای کسب کرده است.

الهلال اختلاف خود با النصر رده دومی را به عدد 12 رساند تا در فاصله هشت هفته تا پایان مسابقات، در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار