| کد مطلب: ۱۱۰۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

راهپیمایی در هالیوود علیه رژیم صهیونیستی

صدها تن در هالیوود دست به راهپیمایی زده و خواستار آتش بس سریع در غزه شدند.

راهپیمایی در هالیوود علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا،حضور این افراد که پیش از مراسم اهدای جوایز اسکار بود باعث شد تا کنترل ترافیک به مشکل بخورد. پیش از این مراسم که ساعت ۱۶ به وقت محلی بود، ده‌ها خودروی ون که شرکت کنندگان در مراسم هالیوود را حمل می‌کردند، مجبور شدند در خیابان «هایلند» متوقف شوند.

 به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، شرکت کنندگان در این راهپیمایی حمایت از غزه به صورت گروه‌های صد نفری در تقاطع «سانست بولوار» و خیابان «ایوار» که درست در یک مایلی شرق بلوار هالیوود قرار دارد، تجمع کرده بودند.

این افراد با حضور در سانست بولوار، پرچم‌های فلسطین در دست داشته و سمت شرقی خیابان را مسدود کردند.

آنها همچنین فریاد می‌زند: «بیایید این مراسم را تعطیل کنیم!»

حدود ۴۰ افسر پلیس با لباس ضد شورش در تقاطع سانست بولوار و خیابان لاس پالماس بودند.

این افراد همچنین فریاد می‌زدند: «فلسطین را آزاد کنید!» و برای شرکت کنندگان در مراسم اسکار نیز پیامی داشتند: «درحالیکه شما نظاره گر مراسم هستید، بمب‌ها بر سر مردم می‌ریزند!»

بسیاری از اعضای گروه Screen Actors Guild و همچنین فدراسیون هنرمندان رادیو-تلویزیون آمریکا نیز در حمایت از فلسطین و آتش بس به این تجمع بزرگ ملحق شدند.

یکی از شرکت کنندگان که دو تن از بستگانش در کلیسایی در غزه پناه گرفته‌اند، گفت: هالیوود همدست است. یک ایدئولوژی نژادپرستانه در داخل Screen Actors Guild وجود دارد و هیچگونه مجازاتی برای این کارها وجود ندارد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار