| کد مطلب: ۱۰۷۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

تراکتوری‌ها و عشق وافر به پاکو خمس

سرمربی اسپانیایی تراکتور بدون شک محبوب‌ترین مرد یادگار است؛ سرمربی‌ای که با وجود حمله به بازیکنان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، در دیدار این هفته تیمش مقابل نساجی ۹۰ دقیقه از سوی هواداران تشویق شد. موضوع اینجا بود که به جز او هیچ بازیکنی مورد تشویق قرار نگرفت، الا شجاع خلیل‌زاده و البته تعداد زیادی از بازیکنان اما از دقیقه ۹۰ به بعد!

تراکتوری‌ها و عشق وافر به  پاکو خمس

ورزش سه نوشت : این نکته جالب و متفاوتی در تیم فوتبال تراکتور است که در این سال‌ها مربیان زیادی را تغییر داده است اما ظاهرا تی تی ها مرد محبوب و مناسب و مربی سایز تراکتور را پیدا کرده و قصد ندارند به هیچ وجه دست او را رها کنند. بنابراین حمایت حداکثری از پاکو در شرایطی ‌که او دو شکست ناباورانه را مقابل شمس آذر و ذوب‌آهن تجربه کرده، در دستور کار آنها قرار گرفته است.

تراکتور، باشگاهی است که از نظر هواداری بسیار سازمان‌یافته است. هوادارانی که چندان کاری به نظرات باشگاه ندارند و رویه و علاقمندی‌های خود را دنبال می‌کنند و این از خوش اقبالی پاکو است که تاسش نشسته و در دل طرفداران تبریزی جای دارد. آنها جدیت این سرمربی اسپانیایی و پیشینه او را مورد توجه قرار داده و لحظه‌ای از انرژی دادن به او عقب نمی‌کشند.

حالا خمس یک آزمون بزرگ مقابل استقلال در پیش دارد؛ دیداری که موفقیت در آن به منزله یک مهر تایید محکم برای محمدرضا زنوزی برای هدایت این تیم سرخپوش در فصل گذشته و این فصل و دو فصل دیگری است که پاکو با تراکتور قرارداد همکاری امضا کرده است.

البته لیگ ایران دشوارتر از این حرف‌ها است و تیم‌های کمی می‌توانند به موفقیت هفتگی در آن امیدوار باشند. خمس امیدوار است با این نگاه جدی و فشاری که همواره روی شاگردانش می‌گذارد، این اتفاق برای آنها رخ بدهد. یعنی تراکتور یک تیم بدون فراز و نشیب و برنده باشد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار