| کد مطلب: ۱۰۶۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

خمس ترکیب تراکتور مقابل شارجه را چگونه رقم زد؟

به روز رویارویی دو تیم تراکتور و الشارجه نزدیک می شویم و همزمان باتمرینات تیم ایرانی، تراکتور با ترکیب متفاوت نسبت به بازی پرسپولیس، آماده شکست الشارجه خواهد بود.

خمس ترکیب تراکتور مقابل شارجه را چگونه رقم زد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آخرین تمرین تراکتور صبح روز دوشنبه برگزار شد و خمس با اطلاع از آخرین وضعیت بازیکنانش، ترکیب موردنظر خود برای بازی حساس با الشارجه را انتخاب کرد که دیدار مرگ و زندگی این تیم در لیگ قهرمانان 2023-24 خواهد بود.

به نقل از ورزش سه، سرخپوشان تبریزی در این دیدار محمد نادری، بهزاد سلامی و مهدی عبدی را در اختیار نخواهد داشت اما بازگشت صفا هادی، بهترین خبر برای پاکو خمس خواهد بود و او هافبک دفاعی تخصصی تیمش را در اختیار خواهد داشت.

نکته مهم اینکه تراکتور در دو بازی اخیر تغییرات مختلفی داشته که نشان می‌دهد باتوجه به جدایی چند بازیکن و خرید نفرات متعدد، خمس هنوز به ترکیب مورد علاقه خود نرسیده و نیاز به زمان بیشتری دارد.

ترکیب احتمالی تراکتور در بازی با الشارجه:

حسین پورحمیدی

سعید کریم‌آذر

شجاع خلیل‌زاده

عارف آقاسی

مهدی شیری

صفا هادی

ریکاردو آلوز

امیرحسین حسین‌زاده

محمد قنبری

گوستاوو واگنین

آلوارو خیمنز

*مهم‌ترین تغییر تراکتور احتمالا خروج محمد نادری مصدوم و حضور سعید کریم‌آذر در پست او خواهد بود و این بازیکن جوان احتمالا اولین تجربه حضور ثابت در ترکیب تراکتور را تجربه خواهد کرد.

*نکته دیگر اینکه بار دیگر آلوارو خیمنز در ترکیب اصلی حضور دارد و در پست وینگر چپ به میدان خواهد رفت و خمس امیدوار است او این بار توانایی موردنظر را نشان دهد.

* محمد قنبری احتمالا به جای سیامک نعمتی در پست هافبک راست بازی خواهد کرد و این بازیکن در بازگشت به ترکیب، جدال سختی با مدافعان سرسخت الشارجه خواهد داشت.

* مهدی شیری، مامور مهار کایو خواهد بود و در صورتی که کایو وینگر راست بازی کند، شیری باید این بازیکن را مهار کند.

* زوج شجاع و آقاسی در جدال دشوار با آلکاسر و سایر عناصر تهاجمی، نقشی کلیدی در صعود تراکتور خواهند داشت.

* خط هافبک تراکتور کاملا هجومی خواهد بود و صفا هادی به عنوان تک هافبک دفاعی بازی می‌کند.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه از ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و تماشاگران تیم تراکتور نیز تا فردا فرصت تهیه بلیت اینترنتی را خواهند داشت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار