| کد مطلب: ۱۰۷۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

باند ۹ نفره سارقان ۲ هزار میلیاردی در تهران منهدم شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند ۹ نفره سارقان با ۲ هزار میلیارد ریال سرقت خبر داد و گفت: از این باند چهار قبضه سلاح جنگی نیز کشف شد.

باند ۹ نفره سارقان ۲ هزار میلیاردی در تهران منهدم شد

سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: اعضای باند ۹ نفره سارقان تاکنون ۶۰ فقره سرقت منزل داشتند که همه آنها را تهران و استان‌های غربی شناسایی و دستگیر کردیم.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت ۲ هزار میلیارد ریال اموال قیمتی از منازل تهران ادامه داد: تاکنون چهار قبضه سلاح جنگی و همچنین انجام یک فقره قتل کشف شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه حدود ۳۰ نفر از مالباختگان تاکنون شناسایی شده‌اند، افزود: فرش دستباف میلیاردی، ساعت‌های لوکس، طلا همچنین لوازم خانگی از جمله تلویزیون جزو اقلام مسروقه کشف شده از این باند بود.

اعضای این باند از مناطق شمال شهر تهران و محلات منطقه یک از جمله زعفرانیه سرقت می‌کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی ادامه داد: این افراد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

براساس اعتراف سارقان، راه ورود آنها از بالکن و پنجره بود و بیشتر به خانه‌هایی که لامپ آنها خاموش بود، وارد می‌شدند همچنین اینکه چون طبقه اول آپارتمان‌ها حفاظ خوبی داشته تمامی سرقت‌های اعضای این باند در طبقات دوم انجام می‌شد.

همچنین سارقان عضو این باند اعلام کرده‌اند که اتاق خواب و کمدها اولین مقصد آنها برای سرقت بود و زمان انجام این کار نیز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بوده است.

سارقان روشن بودن یک لامپ، نصب دزدگیر، روشن بودن رادیو و تلویزیون را بهترین راهکار برای کاهش سرقت منزل تا ۹۰ درصد اعلام کردند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار