| کد مطلب: ۶۰۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

برنامه‌های راهبردی شهرسازی و معماری منطقه یک تبیین شد/تصویب بیش از ۴۰ مصوبه اجرایی در سال ۱۴۰۲

جلسه تبیین برنامه‌های راهبردی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه‌های ۱۴۰۲ اجرا و بیش از ۴۰ مصوبه جدید اعلام شد.

برنامه‌های راهبردی شهرسازی و معماری منطقه یک تبیین شد/تصویب بیش از ۴۰ مصوبه اجرایی در سال ۱۴۰۲

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ شهرداراین منطقه در جلسه‌ای که با حضور پدرام اخوان گوران معاون معماری و شهرسازی منطقه یک، محمدحسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیران و مشاوران معاونت مذکور، مدیر روابط عمومی و ... برگزار شد بر کاهش زمان صدور پروانه و پایان کار، رفع اشکالات طرح تفصیلی و گذربندی ها، رسیدگی به مشکل صدور پروانه محله‌هایی چون اوین، درکه، شهرک قائم، محلاتی و... و ارسال طرح به کمیسیون ماده پنج، تسهیل و تسریع در فرایند اقدامات اداری و سیستمی پرونده هاو ...تاکید کرد.

اخوان گوران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از تعداد پروانه و پایان کار صادره در سال گذشته، اجرای اصلاحات طرح تفصیلی، ارائه طرح های موضوعی و موضعی تهیه شده در سطح منطقه و برنامه های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

گفتنی است جلسات تبیین برنامه‌های راهبردی به تفکیک معاونت‌ها در حال برگزاری است و پس از تصویب مصوبات در یک جلسه مشترک، با هدف هم افزایی و افزایش مشارکت مدیران در اجرای پروژه‌ها مصوبات نهایی جمع بندی و ارائه می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار