| کد مطلب: ۱۰۵۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ماليات پزشکان

اکثر متخصصان و پزشکان در مطب‌هاي خود از دستگاه‌هاي کارتخوان براي ويزيت پزشکان استفاده نمي‌کنند و فقط پول نقد از بيماران دريافت مي‌کنند به اين رفتار آنها که به دليل ندادن ماليات از دستگاه‌هاي پوز استفاده نمي‌کنند فرار مالياتي گفته نمي‌شود چرا مسئولان جلوي اين فرار‌مالياتي را نمي‌گيرند. مگر پزشکان درآمد کمي دارند که نبايد ماليات بدهند.

حبيب‌زاده از تهران

ورود افاغنه

هر روز تعداد زيادي افاغنه از مرز پاکستان به ايران وارد مي‌شوند. آقاي وزير کشور اين همه خارجي که وارد ايران مي‌شوند چطور مي‌خواهيد بيکاري جوانان ايراني را جمع ‌آوري کنيد. با ورود اين افاغنه جوانان ايراني از بيکاري افسرده‌تر مي‌شوند. از مسئولان تقاضا داريم که جلوي ورود افاغنه را بگيرند تا بلکه جوانان بتوانند در کشور خودمان کار کنند.

سماوات از تهران

نگهداري سگ

در اکثر خانه‌هاي تهران که سگ نگهداري مي‌کنند و صداي آن موجب سلب آسايش ديگران است به کجا بايد شکايت کرد. چرا کسي جلوي اين اشخاص را نمي‌گيرد و اين سگ‌ها از سطح شهر و خانه‌ها جمع‌آوري نمي‌شود.

يک شهروند از تهران

مشکلات اقتصادي

خانواده‌هاي پرجمعيت مشکلات اقتصادي را کامل لمس مي‌کنند. پدران و بعضا مادران براي تامين مخارج زندگي هر چه تلاش مي کنند، باز هم گرفتار گراني سرسام آورند. چرا دولت فکري به حال اين گراني‌ها نمي‌کند؟

دارابي از تهران

استعلام خلافي

براي استعلام خلافي ماشين خود خواستم از طريق سايت راهور وارد شوم و خلافي بگيرم که با تعجب متوجه شدم که اين سايت آنلاين نيست. يعني خلافي که پرداخت مي‌شود و ماشين ديگر خلافي ندارد ولي اين سايت باز خلافي‌هاي قبل را نشان مي‌دهد. از مسئولان راهنمايي و رانندگي درخواست داريم که اين سايت را به صورت آنلاين کنند تا مشکلاتي براي شهروندان به وجود نيايد.

ذاکر از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار