| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | رییس جمهوری که فکر نمی‌کرد زنده باشد

فیلمی از بایدن، رییس جمهوری آمریکا منتشر شده که متعلق به سال‌ها قبل است و در آن پیش بینی می‌کند در سال 2020 زنده نخواهد بود. این درحالیست که او دقیقا در همین سال در انتخابات ریاست جمهوری برنده شد و رسما رییس جمهور آمریکا شد.

ببینید | رییس جمهوری که فکر نمی‌کرد زنده باشد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره شرایط جسمی و ذهنی جو بایدن رئیس‌جمهور ۸۰ ساله ادامه دارد، فیلمی از سخنرانی سال ۱۹۹۱ او در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده که در آن گفته بود که در سال ۲۰۲۰ به احتمال زیاد دیگر در دنیا نباشد. پیش‌بینی سال ۱۹۹۱ جو بایدن درباره فوت کردنش در سال ۲۰۲۰ در شرایطی انجام شده که او در همین سال در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و با پیروزی بر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شد.

انتشار فیلم سخنرانی بایدن در سال ۱۹۹۱ در شرایطی خبرساز شده که رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نامزد شده و بار دیگر با ترامپ و دیگر رقبا مبارزه خواهد کرد.

نامزدی دوباره بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به رغم گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت جسمی و ذهنی او انجام شده است؛ گمانه‌زنی‌هایی که گاف‌های کلامی، زمین خوردن‌ها و چرت زدن‌ها او در دیدار با مقام‌های خارجی و نشست‌های عمومی آن را تشدید کرده است.

 

 

حجم ویدیو: ۳۸۱.۰۷K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۰۸ دانلود ویدیو
منبع : مشرق

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار