| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

قهرمان سری آ بدون تیم ماند | فوتبال بی‌رحم است

لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، پس از ترک این تیم، هنوز هیچ پیشنهادی را برای قبول هدایت تیمی دریافت نکرده است.

قهرمان سری آ بدون تیم ماند | فوتبال بی‌رحم است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اسپالتی فصل گذشته موفق شد جام قهرمانی سری آ ایتالیا را با ناپولی بالای سر ببرد و رویای دیرینه هواداران این باشگاه را به واقعیت تبدیل کند. 

به نقل از ورزش سه، این تیم بیشتر از سی سال از این جام دور افتاده بود و تلاش آنها برای کسب عنوان قهرمانی در طول این مدت بی‌نتیجه بود اما او نتوانست این آرزو را برآورده کند تا جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران ناپولی داشته باشد.

در حالی که همه چیز در بهترین شرایط خودش بود، این مربی ایتالیایی با رئیس باشگاه ناپولی به مشکل جدی خورد و تصمیم گرفت در اوج از این تیم کنار برود و به همکاری با آنها پایان دهد. 

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که اسپالتی مشتاق بازگشت به دنیای فوتبال است و دوست ندارد یک فصل را به استراحت اختصاص دهد و دور از نیمکت و مستطیل سبز باشد. 

با این حال، مسئله جالبی که وجود دارد این است که هنوز هیچ باشگاهی برای استفاده از تجربیات او با این مربی تماس نگرفته و او عملا پیشنهادی را برای قبول هدایت تیمی دریافت نکرده است. 

این احتمال وجود دارد که او نیم فصل اول فصل 24-2023 را دور از فوتبال سپری کند و در ژانویه سال آینده در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه به نیمکت مربیگری برگردد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار