| کد مطلب: ۱۰۶۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

ستاره منچسترسیتی با 220 میلیون یورو به الهلال می‌رود

باشگاه الهلال عربستان در ادامه جاه‌طلبی‌های خود در جذب بازیکنان بزرگ و ستارگان فوتبال اروپا یک بسته 220 میلیون یورویی برای جذب برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی و سرگئی میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو ارائه می‌کند.

ستاره منچسترسیتی با 220 میلیون یورو به الهلال می‌رود

به گزارش آرمان ملی آنلاین به گفته منابع سی بی اس اسپورتس، الهلال به منچسترسیتی اطلاع داده که آماده است 70 میلیون یورو برای جذب برناردو سیلوا بپردازد.

باشگاه مستقر در ریاض می‌خواهد بازیساز پرتغالی را با هموطنش روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ-ساویچ، هافبک لاتزیو، را در یک تیم داشته باشد. نوس اخیرا در انتقالی 55 میلیون یورویی راهی الهلال شده بود.

میلینکویچ-ساویچ، ملی پوش صربستانی، حقوق خالصی به ارزش 15 میلیون یورو در سال و قراردادی تا سال 2026 با امکان تمدید برای یک فصل دیگر، دریافت کرده است.

الهلال آماده پرداخت 40 میلیون یورو به لاتزیو برای این بازیکن است و رسانه برزیلی ادعا می‌کند که طرفین به توافق نزدیک هستند.

در همین حال الهلال آماده است دستمزد 50 میلیون یورویی در سال را به سیلوا ارائه دهد، بسته دستمزدی که به راحتی پیشنهاد سیتی را شکست می‌دهد.

منابع نزدیک به سیلوا تاکید کرده‌اند که این بازیکن 28 ساله هنوز از بین 4 پیشنهاد موجود در حال حاضر تصمیم گیری نکرده است: انتقال به الهلال، پاری سن ژرمن، بارسلونا یا تمدید قرارداد با سیتی که در سال 2025 منقضی می شود.

پاری سن ژرمن در حال حاضر در بلاتکلیفی در مورد آینده کیلیان امباپه غرق شده، در حالی که تامین مالی قرارداد برای سیلوا یک چالش بزرگ برای بارسلونا است. بازیساز پرتغالی در ماه گذشته در حال بررسی پیشنهاد الهلال بود. این مذاکرات، مانند بسیاری از معاملات بزرگ برای باشگاه‌های لیگ برتر در تابستان امسال، توسط نمایندگانی از صندوق سرمایه‌گذاری عمومی (PIF)، صندوق سرمایه‌گذاری دولتی که کنترل اکثریت سهام الهلال، النصر، الاهلی و الاتحاد را در دست گرفته، دنبال شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار