| کد مطلب: ۱۰۶۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

یک ستاره اروپایی دیگر در تور عربستانی‌ها | مسافر جدید از ایتالیا می‌آید

سرگی میلینکوویچ ساویچ با پیشنهاد وسوسه‌برانگیز باشگاه الهلال عربستان روبه‌رو شده و ممکن است این پیشنهاد باعث شود تا این ستاره اهل صربستان از باشگاه لاتزیو جدا شود.

یک ستاره اروپایی دیگر در تور عربستانی‌ها | مسافر جدید از ایتالیا می‌آید

به گزارش آرمان ملی آنلاین باشگاه الهلال عربستان با ارائه پیشنهاد دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو توانسته رضایت سرگی میلینکوویچ ساویچ را جلب کند و تلاش می کند تا با راضی کردن لاتزیو، این انتقال بزرگ را نهایی کند.

منابع خبری عربستان و ایتالیا این انتقال را تقریبا قطعی می دانند. ساویچ که پیش از این به یوونتوس نزدیک شده بود با پیشنهاد نجومی الهلال تصمیم خود را تغییر داد و در آستانه پیوستن به جمع آبی های فوتبال عربستان قرار دارد.

مذاکره بین لاتزیو و الهلال در مراحل پایانی خود قرار دارد. باشگاه ایتالیایی برای فروش میلینکوویچ ساویچ 40 میلیون یورو درخواست کرده بودند و هنوز مشخص نیست که این رقم با موافقیت الهلال همراه بوده یا خیر. این تنها نقطه ابهام در انتقال هافبک صرب به حساب می آید که به طولانی شدن مذاکرات منجر شده است.

پیشنهادی الهلال به میلینکوویچ ساویچ شامل یک قرارداد 3 ساله با دستمزد سالانه 20 میلیونم یورو است. البته احتمال عقد قراردادی طولانی تر نیز وجود دارد. به نظر نمی رسد که الهلال مشکلی برای پرداخت 40 میلیون یورو به لاتزیو داشته باشد و با توجه به جذابیت پیشنهاد این باشگاه، میلینکوویچ ساویچ نیز قانع شده که به جای حضور در یووه راهی لیگ عربستان شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار