| کد مطلب: ۱۱۰۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

کشتی آمریکایی در آتش

شرکت امنیت دریایی «امبری» اعلام کرد که کشتی هدف گرفته‌شده در جنوب غرب عدن به آتش کشیده شده و برخی از خدمه آن به قایق‌های نجات منتقل شده‌اند.

کشتی آمریکایی در آتش

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛ شرکت امنیت دریایی «امبری» از آتش‌گرفتن یک کشتی باری آمریکایی در جنوب غرب عدن و انتقال برخی از خدمه آن به قایق‌های نجات خبر داد.

یک مسوول دفاعی آمریکایی نیز اعلام کرد که از کشتی باری «ترو کانفیدنس» ستونی از دود به هوا خاسته و یک قایق نجات در اطراف آن دیده شده است.

از سوی دیگر مالک این کشتی اعلام کرد که کشتی باری «ترو کانفیدنس» با یک موشک از فاصله ۵۰ مایلی جنوب غرب عدن هدف گرفته شده و در حالی که به آتش کشیده شده در حرکت است.

وی تاکید کرد: ارتباط با خدمه کشتی و نگهبانان آن را که ۲۳ نفر هستند از دست داده‌ایم.

رویترز نیز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که خدمه این کشتی باری آن را ترک کرده‌اند، اما ۳ نفر از آنان ناپدید و ۴ نفر دیگر نیز دچار حریق شده‌اند.

یک مقام آمریکایی نیز در گفت‌وگو با الجزیره گفت: ما از گزارش‌ها درباره کشته و زخمی‌شدن برخی از افراد کشتی‌ای که در برابر ساحل عدن هدف قرار گفته است آگاه هستیم.

همچنین وی مدعی شد که این کشتی در مالکیت یک شرکت لیبریایی است.

آسوشیتدپرس نیز به نقل از مقامات آمریکایی، مسوول این حمله را نیروهای یمنی دانست و اعلام کرد که برخی از خدمه این کشتی در نتیجه این حمله کشته شده‌اند.

این در حالی است که بنا به گزارش‌های واصله نیروی دریایی یمن پیش‌تر به این کشتی هشدار داده بود که مسیر خود را تغییر بدهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار