| کد مطلب: ۱۰۷۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری کلاهبرداری با پوشش رب گوجه

سردار علی اکبر جاویدان: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که عمده فروشی موادغذایی داشته و شخصی به هویت «سجاد. م» تحت عنوان صادر کننده مواد غذایی به کشور عراق چندین مرتبه از آن‌ها محموله رب گوجه جهت صادرات به کشور عراق خریداری و پول را پرداخت کرده است.

دستگیری کلاهبرداری با پوشش رب گوجه

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: یک متهم با ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در صادرات رب گوجه فرنگی با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان در استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که عمده فروشی موادغذایی داشته و شخصی به هویت «سجاد. م» تحت عنوان صادر کننده مواد غذایی به کشور عراق چندین مرتبه از آن‌ها محموله رب گوجه جهت صادرات به کشور عراق خریداری و پول را پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: پس از جلب اعتماد مجدد درخواست ۲ کامیون رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال برای صادرات به کشور عراق را کرده که هر ۲ کامیون برای وی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم با همدستی راننده کامیون ها با اقدام متقلبانه بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بارِ رب گوجه فرنگی را تحویل و سپس متواری شده اند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار