| کد مطلب: ۱۰۶۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

بحرانی در تهران که صدای رئیس شورای شهر را هم درآورد

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران٬ امضای قرارداد برای پرداخت پیش پرداخت واگن انجام شده اما برای ابلاغ و آغاز کار باید جای دیگری نیز تصویب شود و این خبری است که من روز گذشته دریافت کردم و می‌ترسم به این زودی به نتیجه نرسد.

بحرانی در تهران که صدای رئیس شورای شهر را هم درآورد

به گزارش آرمان ملی آنلاین٬ مهدی چمران در حاشیه یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امضای قرارداد برای پرداخت پیش پرداخت واگن انجام شده اما برای ابلاغ و آغاز کار باید جای دیگری نیز تصویب شود و این خبری است که من روز گذشته دریافت کردم و می‌ترسم به این زودی به نتیجه نرسد و امیدواریم آخرین گام باشد و تولید آغاز شود. در تولید داخلی قراردادها منعقد شده و من خواهم خواست که قراردادها را ارائه داده و توضیح دهند و وزارت صمت نیز به دنبال این است که از ظرفیت کارخانه واگن سازی تهران و اراک استفاده شود.

به نوشه سایت شهر٬  با بیان اینکه طراحی‌ها باید به روز باشد، گفت: ما تاکید کردیم بیشتر از یک سال و نیم طول نکشد اما باید طراحی و ساخت دقیق و به‌روز باشد.

وی همچنین با اشاره به بررسی دو گزارش حسابرسی و پرونده باغات در این جلسه، یادآور شد: هر زمانی که نمایشگاه ها مشکل‌ساز شدند در شورا اعتراض کردیم و جلساتی با مدیرعامل نمایشگاه‌ها برگزار شد و وزیر صمت نیز تاکید داشت که باید برنامه ریزی شود که استفاده درستی از نمایشگاه شهر افتاب و نمایشگاه بین‌المللی صورت بگیرد.

چمران تاکید کرد: جلسه ای در شورا با مدیرعامل نمایشگاه ها خواهیم داشت تا انتقال به نمایشگاه شهر آفتاب عملیاتی شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار