| کد مطلب: ۱۰۶۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد

لباس نو بر تن کیوسک‌های مطبوعاتی تهران

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، فعالیت شبانه کیوسک‌های مطبوعاتی ممنوع است و کیوسک ها بدلیل همخوانی با منظر شهری تا دو ماه آینده تعویض می‌شود.

لباس نو بر تن کیوسک‌های مطبوعاتی تهران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید بیگی درباره کیوسک‌های مطبوعاتی و ساماندهی آنها اظهار داشت: سه سال است که کیوسک‌های مطبوعاتی تهران قرارداد ندارند و مشکلاتی راجع به این کیوسک‌ها شناسایی شده که در حال رفع آنها هستیم؛ یکی از مشکلات اساسی کیوسک‌ها مشکلات قرارداد آنها و نرخ اجاره بود که با مصوبه شورای شهر برای سه سال این امر تعیین تکلیف شد و قراردادهای آنها به روز می‌شود.

به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه فعالیت کیوسک‌ها در طول شب ممنوع است، گفت: شهروندان و رسانه‌ها در صورت مشاهده تخلف و باز بودن شبانه کیوسک‌ها، این موضوع را اعلام کنند.

وی سد معبر کیوسک‌ها را یکی از مشکلات سطح شهر تهران عنوان کرد و گفت: نوع فعالیت کیوسک‌ها موضوعی در حال بررسی است و با توجه به اینکه روزنامه‌های کاغذی کمتر منتشر می‌شوند، برخی کیوسک‌ها گاهی روزانه ۱۰یا پنج نسخه روزنامه چاپی برای آنها فرستاده می‌شود، در حال رایزنی با اتحادیه هستیم که کارکرد کیوسک‌ها به‌روز شود.

بیگی ادامه داد: بدنه بسیاری از کیوسک‌ها که پوسیده بود و با نمای شهری همخوانی نداشت، تعویض شده است و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قراردادها تا پایان امسال بسته می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره آمار این کیوسک‌ها گفت: یکهزار و ۲۷۵ کیوسک مطبوعاتی در تهران فعال است و در بودجه امسال هم بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان درآمد از محل آنها برای شهرداری تهران در نظر گرفته شده است اما باید بدانیم که شهرداری فقط مالک زمین کیوسک است و بدنه متعلق به کیوسک‌دار است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار