| کد مطلب: ۱۱۰۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

ورود خودروهای سواری به کیش ممنوعیتی ندارد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش از آزاد بودن ورود تمام خودروهای سواری به کیش در ایام نوروز خبر داد و گفت: محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

ورود خودروهای سواری به کیش ممنوعیتی ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عزت‌الله محمدی با اشاره به آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در جزیره کیش، اظهار داشت: بیمه نامه و معاینه فنی از الزامات ورود خودرو‌های مسافران و گردشگران نوروزی به کیش است. تسنیم نوشت: وی با بیان اینکه در زمینه ورود خودرو‌های سواری محدودیتی نداریم، افزود: محدودیت ورود شامل خودروهای ون، تاکسی و انواع وانت‌بار، کامیون، مینی‌بوس و اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش درباره نرخ حمل و نقل، گفت: برای جابه جایی کامیون هیچ گونه افزایش نرخ نداشتیم و شناور‌های حامل خودرو‌های سواری نیز با افزایش 28 درصدی تعیین نرخ شدند.

محمدی ابراز داشت: افزایش نرخ بلیت‌های شناور 26 درصد و در نرخ‌ها نیز کلاس B با افزایش روبه‌رو بوده و شناورهای کلاس A و B در حدود 26 درصد و شناورهای A پلاس نیز 29 درصد افزایش نرخ داشته‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با برنامه ریزی کمیته ایمنی بنادر در اسکله‌ها، حوضچه‌ها و مسیر تردد شناور‌ها در بندرگاه کیش لوازم و اصول ایمنی تردد گردشگران فراهم شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: گروه‌های ایمنی در اسکله‌ها و بنادر تردد مسافران را نظارت می کنند و غواصان امداد و نجات نیز در حوضچه‌های مبادی ورودی دریایی کیش و چارک شبانه روزی فعال هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار