| کد مطلب: ۱۱۰۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

اوسمار تا لحظات آینده با این ترکیب برنده، پرسپولیسی ها را غافلگیر می کند/ اسامی

سرخ‌پوشان پایتخت احتمالاً با ترکیبی متفاوت از آنچه تصور می‌شد، در مسابقه دربی برابر استقلال صف‌آرایی می‌کنند.

اوسمار تا لحظات آینده با این ترکیب برنده، پرسپولیسی ها را غافلگیر می کند/ اسامی

به گزارش آرمان ملی آنلاین،   پرسپولیسی‌ها در هفته‌های گذشته روند درخشانی را داشته‌اند و کسب ۴ برد پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی باعث شده تا سرخ‌پوشان پایتخت در اوج آمادگی مهیای حضور در مسابقه داربی شوند. آن‌ها که چشم به حضور در رتبه نخست جدول دوخته‌اند، امیدشان به کسب پیروزی در مسابقه داربی برابر استقلال است تا بتوانند از حریف سنتی‌شان در جدول پیشی بگیرند و با کسب پنجمین برد متوالی، خود را به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم برسانند.

اوسمار ویرا برای مسابقه امروز، محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی هم که تا پایان فصل به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی پرسپولیس نیستند. غیبت همزمان کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی باعث شده تا شرایط ویژه‌ای بر خط دفاعی حکم‌فرما شود؛ به‌ویژه آنکه گیورگی گولسیانی و علی نعمتی هم در روز‌های گذشته به دلیل ناآمادگی نتوانسته‌اند حضور فعالی در تمامی آیتم‌های تمرینی داشته باشند و با توجه به این شرایط، هواداران پرسپولیس چشم‌انتظار رونمایی ویرا از ترکیب بازیکنان موردنظرش برای حضور در مسابقه داربی هستند.

حضور غیرمنتظره و ناگهانی گولسیانی در خط دفاعی پرسپولیس؟!

ویرا که اولین تجربه فعالیتش به عنوان سرمربی در مسابقه دربی پایتخت را امشب تجربه می‌کند، با وجود روند پرنوسان و اشتباهات سریالی علیرضا بیرانوند، بازهم به این دروازه‌بان باتجربه قرار است اعتماد کند. مهم‌ترین ابهام، چگونگی آرایش زوج خط دفاعی پرسپولیس است که گفته می‌شود ویرا با توجه به حضور گولسیانی در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از داربی، می‌خواهد روی ستاره گرجستانی تیمش ریسک کند و او را در کنار فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان جای بدهد که اقدامی غافلگیرکننده محسوب می‌شود! دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن هم احتمالاً به مانند دیدار‌های قبلی در پست دفاع راست‌وچپ برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

 

سرمربی برزیلی پرسپولیس با توجه به شناختی که از خط هافبک استقلال به‌دست آورده، به دنبال اخلال در برنامه بازی‌سازی آبی‌پوشان پایتخت است. در این راستا گفته می‌شود که سروش رفیعی زوج مسعود ریگی در خط هافبک پرسپولیس خواهد بود و این ۲ بازیکن باتجربه در کنار هم در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا می‌کنند. مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم بعد از ثبت عملکردی درخشان برابر فولاد، حالا به دنبال درخشش در دربی پایتخت هستند.

دربی‌باز‌ها وارد می‌شوند

امید عالیشاه که رکورد درخشانی در زمینه شکست‌ناپذیری در تاریخ دربی دارد و در ۱۴ مسابقه داربی حضور داشته و نباخته، گزینه اصلی اوسمار ویرا برای حضور در پست مهاجم سایه است؛ آن‌هم در حالی‌که عالیشاه سابقه گلزنی به استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را در کارنامه خود دارد و در مسابقه رفت هم موفق به گلزنی برای سرخ‌پوشان پایتخت شد. برای انتخاب مهاجم هدف هم گزینه موردنظر ویرا، عیسی آل‌کثیر است و این مهاجم جنوبی که سابقه گلزنی در دربی پایتخت را در کارنامه خود دارد، احتمالاً در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر استقلال حضور پیدا می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار