| کد مطلب: ۱۱۰۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

11 مرد منتخب اوسمار برای دربی را بشناسید

اوسمار ویرا، خیلی زود ترکیب اصلی‌اش را در پرسپولیس پیدا کرد.

11 مرد منتخب اوسمار برای دربی را بشناسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، او تیمی آماده را از یحیی گل‌محمدی تحویل گرفت که در نیم‌فصل هم به بهترین شکل ممکن توسط درویش تقویت شد. تیم فعلی پرسپولیس، نیمه هجومی فوق‌العاده قدرتمندی دارد ولی با اتفاقاتی که در 10 روز اخیر افتاده، تیم دفاعی‌اش دچار نزول شده است.بدون زوج اصلی قلب دفاع؛ این بزرگترین چالش ویرا برابر استقلال است. خبری از حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در دربی نیست و او به دلیل تصمیم اشتباه داور بازی با فولاد، جدال با استقلال را از دست داده است.

گولسیانی هم فعلا شرایط بازی را ندارد و 72 ساعت قبل از دربی به تهران برگشته تا درمان مصدومیتش را از سر بگیرد. بنابراین پرسپولیس به جای زوج گولسیانی و کنعانی‌زادگان باید با فرشاد فرجی و علی نعمتی برابر استقلال قرار بگیرد.

نکته جالب درباره این 4 نفر، سابقه گلزنی‌شان به استقلال است: گولسیانی در پیراهن سپاهان، ذوب‌آهن و پرسپولیس، کنعانی‌زادگان به عنوان بازیکن ملوان، فرجی وقتی عضو راه‌آهن بود و نعمتی در دربی. فرشاد فرجی قطعا در دربی حاضر خواهد بود ولی زوج او در قلب خط دفاع از بین نعمتی و گولسیانی انتخاب می‌شود که 48 ساعت فشرده پزشکی را پیش رو دارد و قرار است صبح روز دربی، تست نهایی را انجام بدهد.به جز این یک ابهام، 10 بازیکن دیگر پرسپولیس کاملا مشخص هستند. تردیدها درخصوص اورونوف هم با نمایش او در دو بازی قبلی از بین رفته و فرضیه استفاده از سعید صادقی به جای او به واسطه تجربه حضور در دربی فعلا منتفی است.مهمترین برگ برنده ویرا، تیم تهاجمی‌اش است. این درست که او، فقط عیسی آل کثیر را برای ایفای نقش مهاجم اصلی دارد ولی هافبک‌هایش به کمیتی رسیده‌اند که جایی برای صعید صادقی و وحید امیری و محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی نباشد و این نفرات، بازی را از روی نیمکت تماشا کنند. و این اتفاق یعنی سرمربی برزیلی، خیال راحتی برای انجام تعویض، دارد.

* ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فرد، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار