| کد مطلب: ۱۰۷۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

صدای انفجار در پرند

صدای انفجاری که شهروندان پرند آن را شنیدند، مربوط به قسمتی از نیروگاه برق پرند بوده است

صدای انفجار در پرند

 

 

 به گزارش آرمان انلاین : ساعاتی قبل پیش در نیروگاه برق پرند انفجار رخ داد. در پی این اتفاق یک نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

به گزارش آرمان آنلاین به نقل از اکوایران،  حدود 10:32 دقیقه صبح امروز (یکشنبه 30 مهر ماه) در نیروگاه برق پرند  انفجاری رخ داد. انفجاری که خبر آن حدود ساعت 14 منتشر شد. امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم درباره این انفجار گفت: صدای انفجاری که شهروندان پرند آن را شنیدند، مربوط به قسمتی از نیروگاه برق پرند بوده است که به دلیل سهل‌انگاری کارکنان در خط انتقال گاز به داخل توربین صورت گرفت.

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: این نیروگاه در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تنها بخش کوچکی از خط انتقال گاز به داخل توربین دچار حادثه شده است که اکنون در حال تعمیر و بازسازی است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: این انفجار که سهل انگاری کارکنان موجب آن شده یک کشته و 4 مجروح به همراه داشته است که این مجروحان بلافاصله به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) رباط‌کریم منتقل و تحت مراقبت پزشکی لازم قرار گرفتند.

درحالی که احمدی تعداد مجروحان را 4 نفر اعلام کرده است. 

محمداسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به اینکه ساعت 10 و 32 دقیقه صبح امروز 30 مهرماه، یک مورد حادثه انفجار گاز در نیروگاه برق شهرستان پرند به اورژانس استان تهران گزارش شد؛ گفت: در این سانحه هفت نفر مصدوم شدند که همگی با آمبولانس به بیمارستان‌ منتقل شدند.

 

به نقل از تسنیم رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: متأسفانه تا این لحظه یک نفر بر اثر این سانحه جان خود را از دست داده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار