| کد مطلب: ۶۰۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

سالکو در مسیر توسعه محصولات جدید / طراحی و ساخت قالب‌های جدید بیلت با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال

، پس از گذشت ۳۴ ماه بهره برداری از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور، سالکوی جوان با بهره گیری از متخصصین جوان و پرتلاش خود در حال برداشتن قدم های محکم و استوار خود بوده و باتوجه به نیازهای جدید بازارهای داخلی و خارجی در مسیر توسعه محصولات جدید گام برمی دارد.

سالکو در مسیر توسعه محصولات جدید / طراحی و ساخت قالب‌های جدید بیلت با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در همین رابطه افزود: باتوجه به رصد بازاری و نیاز مشتریان، سالکو تصمیم به طراحی و توسعه محصولات جدید نموده است که به همین منظور طراحی و ساخت قالب های بیلت در سایزهای ۸،۷،۶ اینچی جدید توسط متخصصان جوان آلومینیوم جنوب با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: با در نظر داشتن حجم بالای تولید، این محصول می‌تواند نیاز بازار داخلی را تأمین و حتی به کشورهای خارجی نیز صادر گردد.

مدیرعامل سالکو گفت: همچنین در راستای درخواست مشتریان جدید، امکان‌سنجی محصولات دیگری چون تولید شمش آلیاژی و آلومینیوم گرانولی نیز در دست اقدام می‌باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیلت با سایز ۱۱ اینچ در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب تولید می‌شود که عمدتا به کشورهای خارجی صادر می‌گردد. از بیلت های تولیدی در شرکت های داخلی نیز جهت تهیه انواع مفتول، کابل و راد آلومینیومی در صنایع برق قدرت استقاده می‌شود.

اضافه می‌شود عملیات اجرایی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در دی ماه ۱۳۹۴ آغاز و پس از حدود چهار سال و نیم در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده و در دی ماه ۱۴۰۰ نیز به ظرفیت نهایی ۳۰۰ هزار تنی خود در فاز یک رسید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار