| کد مطلب: ۶۰۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حضور پست بانک ایران در روستاها، به اجرای سیاست دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها کمک می‌کند

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران با تاکید بر اینکه حضور این بانک در روستاها، به اجرای سیاست دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها کمک می‌کند، گفت: با تقویت اقتصاد روستا و توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زا در بخش صنایع دستی روستایی و عشایری، برنامه دولت برای ثبیت جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان اجرا می‌شود.

حضور پست بانک ایران در روستاها، به اجرای سیاست دولت برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها کمک می‌کند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پست یانک ایران، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به اینکه خدمات پست بانک ایران، الگوی بسیار مناسبی برای رونق اقتصاد روستا و اشتغالزایی در مناطق کم‌برخوردار است، تصریح کرد: حمایت پست بانک ایران برای تأمین تسهیلات خرید ماشین آلات نیمه سنگین برای دهیاری‌ها و افزایش تعداد باجه‌های بانکی روستایی در مناطق روستایی و شعب جدید در شهرستان‌های جدید التأسیس به رونق اقتصادی در این کمک شایانی می‌کند.

در ادامه این دیدار بهزاد شیری مدیر عامل نیز با اشاره به فعالیت شعب این بانک در مناطق روستایی گفت: با توجه به تراکنش های بانکی در سال گذشته، فعالیت ما در مناطق روستایی در کاهش سفرها، هزینه‌ها و همچنین مدیریت زمان روستاییان بسیار موثر بوده است.
وی مسئولیت ویژه پست بانک ایران را حمایت از طرح‌های فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: این بانک آماده است از طرح‌های حوزه اطلاعات و فناوری اطلاعات در استان آذربایجان غربی حمایت کند.
شیری در پایان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک با استانداری این استان، گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه خدمات بیشتری به روستاییان و دهیاری‌ها ارائه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید ملازاده مدیر شعب پست بانک و تربتی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی حضور داشتند.
همچنین شیری در سفر یک روزه به این استان، از روند تجهیز و استقرار کارکنان در ساختمان جدید مدیریت شعب پست بانک و شعب فرهنگ و مرکزی ارومیه بازدید کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار