| کد مطلب: ۱۰۵۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

اسم نمی‌برم اما بعضی بازیکنان پرسپولیس از تمرین فرار می‌کنند! / نتایج یحیی را ببینید، دیگر حرفی باقی نمی‌نماند!

مربی خارجی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با «اعتمادآنلاین» از قهرمانی پرسپولیس و نتایج این تیم حرف زد.

اسم نمی‌برم اما بعضی بازیکنان پرسپولیس از تمرین فرار می‌کنند! / نتایج یحیی را ببینید، دیگر حرفی باقی نمی‌نماند!

به‌ گزارش آرمان‌ملی‌آنلاین خوزه آگوستو لوسادا بنیتز ملقب به پپه لوسادا مربی بدنساز اهل کشور اسپانیاست که در ابتدای فصل جاری با امضای قراردادی به پرسپولیس پیوست. پپه مدرک پیشرفته کمک‌مربی یوفا دارد و در رشته تناسب اندام و توانبخشی ورزشی تحصیلاتش را به پایان رسانده است. یک مربی تحصیل‌کرده و حرفه‌ای که با عملکردش در پرسپولیس نشان داد در کارش تبحر دارد.

این مربی بدنساز درباره وضعیت خودش و پرسپولیس، قهرمان این فصل لیگ برتر، به سوالات خبرنگار اعتمادآنلاین پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.:

 بدون هیچ مصدومی به آخرین بازی‌های فصل رسیده‌ایم

*به انتهای فصل لیگ برتر رسیدیم اما پرسپولیس حداقل یک بازی دیگر و حداکثر دو بازی در جام حذفی پیش رو دارد. در این شرایط حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان دشوار به نظر می‌رسد، این‌طور نیست؟

تمرینات بدنسازی خاص فوتبال را در زمین انجام دادیم و اکنون به آخرین بازی‌های فصل بدون هیچ مصدومی رسیده‌ایم، این یعنی تیم کار بسیار خوبی در تمام طول فصل انجام داده. پیشگیری از مصدومیت‌ها و قدرت و استقامت بازیکنان کلید رسیدن به این نقطه است.

در شرایط خوبی برای رویارویی با رقابت‌های جام حذفی قرار داریم

*از ابتدای فصل چه برنامه‌هایی داشتید تا در هفته‌های پایانی بازیکنان آماده بمانند؟

پیشگیری و قدرت از برنامه‌های ما از ابتدای فصل تا به امروز بود‌. حالا ما در شرایط خوبی برای رویارویی با رقابت‌های جام حذفی قرار داریم و آماده بازی با هوادار هستیم‌.

بازیکنان فوتبال باید به مربیان اعتماد کنند

*شنیدیم در دوره‌های قبل برخی بازیکنان تلاش می‌کردند از دست تمرینات سخت مربی بدنساز تیم به‌نوعی فرار کنند. شما هم با چنین مواردی مواجه شدید؟

بازیکنان فوتبال باید به مربیان اعتماد کنند که این کمی زمان می‌برد. ما تقریباً هر روز با برنامه‌های متنوع و ویژه تمرین می‌کنیم و بازیکنان هم حرفه‌ای هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند.

فوتبال ایران حرفه‌ای است

*از لحاظ سخت‌افزاری آیا لیگ‌ ایران و مخصوصاً باشگاه پرسپولیس به استانداردهای لازم در زمینه بدنسازی رسیده است؟

به سوال شما در حالت کلی پاسخ می‌دهم، فوتبال ایران حرفه‌ای است و باید هرچه زودتر به لحاظ امکانات پیشرفت بیشتری کند. بدنسای نیاز به امکانات به‌روز دارد و روزبه‌روز پیشرفت می‌کند. فوتبال حرفه‌ای ایران هم باید به استانداردهای لازم برسد.

ممکن است بازیکنی گاهی بخواهد از زیر فشار تمرینات فرار کند

*بازیکنی در پرسپولیس هست که از لحاظ بدنی و استقامتی‌ شما را شگفت‌زده کند؟ و بازیکنی هم هست که به‌اصطلاح از تمرینات سخت فرار کند؟

تمام بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و به خوبی تمرین می‌کنند. درباره بخش دوم سوال شما هم باید بگویم بله، البته! ممکن است بازیکنی گاهی بخواهد از زیر فشار تمرینات فرار کند اما نمی‌خواهم به شما بگویم! این یک راز درون‌تیمی است و درون تیم می‌ماند.

*فصلی سخت را پشت سر گذاشتید اما در پایان لذت‌بخش بود.

بله همین‌طور است. قهرمانی در لیگ ایران خیلی دشوار است و ما برای رسیدن به این هدف توانستیم در هفت بازی متوالی برنده شویم و پایان خوشی را برای خودمان و هواداران تیم‌مان رقم زدیم.

یحیی به من اعتمادبه‌نفس می‌دهد

*کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟

خیلی خوب. یحیی به دستیارانش توجه می‌کند و به ما اعتماد دارد. او به من اعتمادبه‌نفس می‌دهد و اینها مثل یک کلید در کار گروهی است. شما نتایجی را که یحیی با پرسپولیس گرفته ببینید دیگر حرفی باقی نمی‌ماند!

*زندگی در ایران چطور پیش می‌رود؟

خب من سومین سالی است که در ایران هستم، با زندگی در اینجا سازگار شده‌ام. خوب است.

باید هر طور شده در جام حذفی هم قهرمان شویم

*قهرمانی چه لذتی داشت؟

قهرمان شدن یک نقطه عطف در حرفه ما محسوب می‌شود، اما هنوز کار ما در این فصل تمام نشده و برای رسیدن به موفقیت نهایی باید هر طور شده در جام حذفی هم قهرمان شویم. اگر این اتفاق بیفتد و دو جام را بگیریم، یعنی فصل عالی‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم.

*قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می‌کنید؟

باید دید باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد و چه پیشنهادی از طرف ایجنت به من می‌رسد. من یک مربی حرفه‌ای هستم و برای فصل آینده به چالش جدیدی نیاز دارم اما در نهایت خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار