| کد مطلب: ۱۰۵۵۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

جلسه تبیین سند تحول تاپیکو به میزبانی نفت پاسارگاد برگزار شد

جلسه توجیهی تبیین سند تحول تاپیکو با حضور مدیران عامل و مسئولان برنامه‌ریزی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ تاپیکو برگزار شد

  جلسه تبیین سند تحول تاپیکو به میزبانی نفت پاسارگاد برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد ، جلسه توجیهی سند تحول تاپیکو روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری به منظور تبیین سند تحول تاپیکو با حضور دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، در سالن اجتماعات نفت پاسارگاد برگزار شد.

دکتر سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت‌های تاپیکو در این جلسه ضمن اشاره به اینکه تاپیکو یکی از بزرگترین هلدینگ‌های نفت و گاز کشور و بزرگترین هلدینگ شستا محسوب می‌شود گفت: شستا نیازمند یک تحول در مسیر حرکت هلدینگ‌ها است و به همین جهت سند تحولی تهیه و تدوین شده است و هریک از هلدینگ های زیرمجموعه شستا نیز چنین سندی در دست تهیه دارند.

به همین جهت در تاپیکو نیز به همت همکاران معاونت برنامه‌ریزی، سندی تهیه و تدوین شده است که در این جلسه تبیین می‌شود و اجزا و زوایای آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در ادامه جلسه دکتر اسدزاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت تاپیکو به تشریح سند تحول تاپیکو پرداخت.

وی با بیان این نکته که این سند به تبعیت از سند تحول شستا تدوین شده، گفت: سندی تحت عنوان سند تحول دولت مردمی است و وزارتخانه ها و سازمان ها نیز چنین سندی را ترسیم کرده اند.

وی افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و همچنین شستا نیز این سند تهیه شده است.

دکتر سیفیان همچنین افزود: آنچه در شستا تدوین شده منشوری حاوی 12 محور است که متناظر با این محورها برنامه های اقدام تعریف که در مجموع 140 برنامه عملیاتی برای وضعیت مطلوب در 5 سال آینده برنامه ریزی شده است.

اسدزاده ادامه داد: برای تدوین سند تحول تاپیکو منشور 12 محوری شستا را مبنا قرار داده ایم و در سه افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه های اقدام را ترسیم کردیم که در مجموع 190 ماموریت برای تاپیکو تهیه شده است.

در پایان جلسه دکتر اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین به سوالات مرتبط با این سند پاسخ داد و به ارائه راهکارهایی برای بهره وری هرچه بیشتر از دارایی های شرکت های هلدینگ تاپیکو پرداخت و افزود: از طریق این سند می توان به برنامه ریزی برای هر یک از شرکت ها کمک کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار