| کد مطلب: ۱۰۴۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ترشي‌هاي باز

به اين فصل از سال که مي‌رسيم در اکثر ميادين و ميوه فروشي‌ها و مغازه‌ها مي‌بينيم که ترشي‌ها و شورهاي باز را به صورت کاملا غير بهداشتي به فروش مي‌رسانند. آيا مسئولان وزارت بهداشت نسبت به فروش اين مواد باز نظارت لازم را دارند؟

کاظمي از تهران

سهام عدالت

من و افراد خانواده‌ام سهام عدالت نداريم چند سالي است که اعلام کرده‌اند که در مجلس صحبت از ثبت نام جديد سهام عدالت براي کساني که اين سهام را ندارنده شده است. ولي در حال حاضر هيچ خبري از ثبت نام سهام عدالت نيست. از مسئولان تقاضا داريم فکري هم به حال ما کنند.

صفايي از تهران

کفش

زماني تعدادي از کفش‌هاي وابسته به کارخانه‌هاي صاحب‌نام و معتبر هم قيمت‌شان ارزان و هم بادوام بودند و مردم براي خريد کفش به نمايندگي‌هاي مربوطه مراجعه و از خريد خود راضي بودند. اما در حال حاضر قيمت‌هاي ‌آنها بسيار گران و کيفيت کفش‌ها پايين است. نظارت مسئولان ذي ربط شايد موجب رضايت مصرف کنندگان شود.

حسني ازاصفهان

برنامه کودک

در برنامه کودک صدا و سيما کارتون‌هايي پخش مي‌شود که خشونت‌آميز است و تاثير منفي بر روح و روان کودکان دارد. از مسئولان صدا و سيما درخواست داريم حداقل برنامه‌هاي کودک زمان قديم را براي بچه‌ها پخش کنند هم جذاب‌تر و هم ديدني‌تر است.

عبدي از تهران

افزايش نرخ دلار

با افزايش نرخ دلار در چند روز اخير قيمت ساير کالاها از جمله کالاهاي اساسي به سرعت افزايش پيدا کرده است از طرف ديگر پاسخ مسئولان و مديران بانک مرکزي درباره علل افزايش نرخ ارز براي مردم قانع کننده نيست. استدعا داريم که مسئولان محترم اقتصادي و بانک مرکزي فکري به حال اين افزايش بنمايند تا قيمت ساير کالاها افزايش پيدا نکند.

عزتي از تهران

ترميم کوچه‌ها

مدتي است که شهرداري منطقه 16 تهران در اقدامي پسنديده، شروع به ترميم کوچه‌ها و خيابان‌هاي محله نازي‌آباد کرده است که در نوع خود قابل تقدير است.

يوسفي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار