| کد مطلب: ۱۰۵۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

آپتیموم؛ اولین دوره کمپ تابستانی آسان پرداخت

دوره کمپ تابستانی آسان پرداخت (آپتیموم) در حوزه‌های مختلفی مانند آشنایی با کسب و کار ناب، تفکر طراحی، مهارت‌های نرم و ... در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

آپتیموم؛ اولین دوره کمپ تابستانی آسان پرداخت

 

آرمان ملی آنلاین - اولین دوره کمپ تابستانی آسان‌پرداخت (آپتیموم) با هدف شناسایی و جذب نیروهای جوان و با استعداد با پیش‌زمینه فعالیت‌های علمی و دانشگاهی، از 1 خرداد ماه 1402 آغاز شده است.

در همین رابطه آسان پرداخت امسال در نمایشگاه کار امسال در دانشگاه تهران حضور پیدا کرد و صادق شهید ثالث، مدیر پروژه آپتیموم در این نمایشگاه به عصربانک گفت: به مدت سه روز در نمایشگاه کار دانشگاه تهران این فرآیند را اجرا کردیم و بازخورد بسیار خوبی از این نمایشگاه گرفتیم.

گفتنی است دوره کمپ تابستانی آسان‌پرداخت (آپتیموم) در حوزه‌های مختلفی مانند آشنایی با  کسب و کار ناب، تفکر طراحی، مهارت‌های نرم و … در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

هدف اولیه از برگزاری این رویداد، شناسایی و جذب نیروهای جوان و با استعداد با پیش‌زمینه فعالیت‌های علمی و دانشگاهی، برای بهبود و توسعه پایدار سازمان در زمینه تأمین و نگهداشت سرمایه‌های انسانی است.

آپتیموم فرصتی است برای یادگیری همراه با کسب تجربه و آماده شدن برای ورود به بازار کار و شروع مسیر فعالیت حرفه‌ای.

دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلانی که در این دوره دو هفته‌ای پذیرفته می‌شوند، تکنولوژی‌ها، روش‌ها و ابزار مورد استفاده در آپ و مجموعه شرکت‌های آسان‌پرداخت را یاد می‌گیرند،در جلسات مهارت‌آموزی (رشد فردی) و کارگاههای آموزشی (مسیر شغلی) شرکت می‌کنند، در مورد ساختار تیم‌ها، نقش و نحوه فعالیت اجزای مجموعه اطلاعات کسب می‌کنند، تیم تشکیل می‌دهند و پروژه‌های اجرایی را در قالب تیم‌ انجام می‌دهند.

برگزیدگان این دوره، شامل شرکت‌کنندگانی که بیشترین انطباق را با شرایط مورد نظر داشته باشند، به دوره کارآموزی شرکت آسان‌پرداخت دعوت خواهند شد.

آپتیموم با فراخوانی در تاریخ ۱ خرداد  ماه 1402آغاز شد و آخرین مهلت ارسال رزومه 10 خردادماه 1402 خواهد بود. این دوره در تاریخ 23 تیرماه 1402 به پایان می‌رسد.

برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در آپتیموم به سایت https://aptimum.ir/ مراجعه بفرمایید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار