| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

دادستانی پدرخوانده را از اتهامات وارده تبرئه کرد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید که مورد اتهام فرار مالیاتی، قرار گرفته بود، از این اتهام بزرگ تبرئه شد

دادستانی پدرخوانده را از اتهامات وارده تبرئه کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روز سه شنبه اعلام شد که تحقیقات درباره نحوه و میزان پرداخت مالیات از سوی آنچلوتی توسط دولت و دادستانی مادرید آغاز شده و ممکن است تبعاتی را برای او به همراه داشته باشد. 

به نقل از ورزش سه، دولت اسپانیا در طی چند سال اخیر بارها نشان داده که حساسیت بسیاری روی نحوه و دقیق بودن پرداخت مالیات از سوی چهره‌های شناخته شده خصوصا در فوتبال این کشور دارد و این بار هم نوبت به آنچلوتی رسیده است. 

روزنامه ال موندو خبر داده بود که تحقیقات در این زمینه آغاز شده و آنچلوتی به زودی به اتهام عدم پرداخت 400 هزار یورو باید در دادگاه حاضر شود و از خودش دفاع کند. ادعا شده بود، مبلغی که او حاضر به پرداخت آن نشده و به نوعی پنهان کرده مربوط به حق پخش تصاویر او در سال 2015 است.

امروز منابع اسپانیایی گزارش دادند که شکایت خزانه‌داری توسط قاضی مسئول پرونده رد شده، زیرا تأیید شد که او به تعهدات مالیاتی خود در بریتانیا عمل کرده است؛ جایی که بیشتر سال را در آنجا زندگی می کرد و نیازی نبود که در اسپانیا مالیاتی پرداخت کند. بنابراین سرمربی رئال مادرید می تواند نزدیک به یک میلیون و نیم یورو از دستمزدی که خزانه داری مصادره کرده بود را پس بگیرد.

او جریمه مربوط به مالیات سال 2014 خود را پرداخت کرده بود ولی با جریمه سال 2015 مخالف بود و در نهایت نیز ادعای او ثابت شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار