| کد مطلب: ۱۰۶۰۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

خط و نشان ستاره برزیلی برای تیم‌های اروپایی | با آنچلوتی همه شما را می‌بریم

جونینیو، ستاره سال‌های قبل تیم ملی برزیل می‌گوید تیم ملی کشورش از هر 10 بازی 9 بازی را مقابل تیم‌های اروپایی برنده به رختکن می‌رود؛ او می‌گوید حالا با آمدن آنچلوتی برزیل یک تیم وحشتناک برای هر تیم اروپایی و غیر اروپایی دیگر است.

خط و نشان ستاره برزیلی برای تیم‌های اروپایی | با آنچلوتی همه شما را می‌بریم

به گزارش آرمان ملی آنلاین جونینیو پائولیستا، ستاره سابق اتلتیکو و میدلزبرو، که بین سال های 2019 تا ابتدای 2023 سرپرست تیم ملی برزیل بود، اطمینان دارد که سلسائو از بهترین تیم های ملی اروپا نیز برتر است و شکست از کرواسی در جام جهانی تنها یک حادثه بود.

جونینیو در تمجید از تیم ملی کشورش گفت: «بگذارید یک چیز بگویم، ما از هر 10 مصاف، 9 بار اروپایی ها را شکست می دهیم و در این تردیدی ندارم. شکست برابر کرواسی هم فقط یک حادثه بود.»

جونینیو در مورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان مربی جدید برزیل گفت: «برزیل مهمترین تیم ملی دنیاست و باید بهترین مربی را داشته باشد. همه موافقیم که آنچلوتی در میان بهترین مربیان دنیا قرار دارد و این را بارها ثابت کرده است. او شناخت بسیار خوبی هم نسبت به بازیکنان برزیلی دارد و مهمتر از همه اینکه مدیریت درستی روی بازیکنان دارد و رختکن کاملا تحت کنترل او است. نمی گویم مربیان برزیل توانا نیستند ولی کارلو آنچلوتی الان بهترین گزینه محسوب می شود.»

جونینیو در مورد روند پیشرفت وینسسیوس گفت: «وینی در رئال و حتی تیم ملی برزیل شروع خوبی نداشت و بسیار رنج کشید. او مثل الان بازی نمی کرد و به خاطر موقعیت هایی که از دست می داد، مسخره اش می کردند ولی تیته به تدریج توانست به او در تیم ملی اعتماد به نفس بدهد و در رئال نیز آنچلوتی توانست به وینی اطمینان لازم را بدهد. او به زودی ستاره اصلی برزیل خواهد شد.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار